Vetjes!!
Ik zat vanmorgen ook fftjes weer een beetje te experimenteren, ik zal straks ff jou nieuwe dingen checken Geestig!
heb nu:
Activator: hiermee kan je bepaalde knoppen aanwijzen die dan iets doen, dus bijvoorbeeld als je muziek aan het spelen bent bij je lockscreen, kan je bijv. met de + en - een nummertje verder doen. als je tweak gebruikt merk je het wel vanzelf, is nu een beetje wazig als je het leest. erg handig als je dus ff snel wilt switchen.
Coloredknob: heb ik dan na aanleiding van Tuur, is gewoon dat je je unlock knopje ander kleurtje kan geven.
Five Icon Dock: nu kan je onderin je scherm 4 apps kwijt, maar met deze tweak kan je er 5 naast elkaar zetten. erg handig!
Five Icon Folder: nu kan je meerdere apps naast elkaar zetten in je folder, normaal kan je er 4 naast elkaar zetten in de folder, nu zelfs 5 tot 10. Ik doe er overigens 5 langs elkaar, dat ziet er nog netjes uit.
Bytafont: hiermee kan je jou tekst overal in een ander vorm zetten, dus bijv. Comic Sans of Times New Roman. Erg leuk om wat te experimenteren enz.
Installous: als je deze nog niet kent, dan weet ik ook niet waarom je je Iphone gejailbreaked hebt
Winterboard: hiermee kan je allerlei thema's neerzetten, erg vet alleen zelf nog niet erg goed genoeg uitgeprobeerd.
Bossprefs: Is aan App waarbij je snel dingen uit en aan kan zetten zonder eerst helemaal naar instellingen te gaan, dit geldt voor WiFi vliegtuigmodus etc.
Hier is filmpje van de Thema's van Winterboard
Hier heeft hij het ook over Fontswap, dat is dus Bytafont die ik hierboven heb genoemd, aangezien Fontswap nog op iOS 4.x draait i.p.v. iOS 5.x
Laatst gewijzigd door Mu12DeR; 17 februari 2012 om 13:05
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
Leuk Leuk dit topicben benieuwd of meer mensen dingetjss hebben die wel grappig zijn.
Ahh thanks Mulder! ik had Fontswap maar die werkte idd niet!
Heb nu ook Adblock cracked, maar werkt maar in een paar apps, en bijna nergens op een website.. heeft iemand een betere? ;p
08 maart 2012Ik ben vooral blij met het verwijderen van foto's uit de foto stream!- iOS 5.1 biedt een kleine upgrade ten opzichte van iOS 5 en is standaard voorgeinstalleerd op de iPad 3. Daarnaast is iOS 5.1 beschikbaar voor de iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPad 1, iPad 2 en iPod touch (3G/4G).
Nieuw in iOS 5.1 is dat de Siri voice-assistent nu ook Japans spreekt (naast Engels, Duits en Frans) op de iPhone en iPod touch; Nederlands wordt nog altijd niet ondersteund. De iPad ondersteunt ook nog steeds geen Siri; wel is het met iOS 5.1 nu mogelijk om via voice-input met een dictafoonfunctie teksten in te spreken (ook hier wordt echter nog geen Nederlands ondersteund). Daarnaast heeft de camera-app voor de iPad een vernieuwd design en is de shortcut naar de camera altijd zichtbaar op het Lock Screen van de iPhone 4S, iPhone 4, iPhone 3GS en iPod touch 4G. De gezichtsherkenningsfunctionaliteit van de camera markeert nu alle gedetecteerde gezichten en foto's kunnen eenvoudig worden verwijderd van Photo Stream (de foto-opslagmogelijkheid van iCloud).
Verder krijgen iTunes Match-abonnees met iOS 5.1 de beschikking over Genius Mixus en Genius playlists, waarmee nog sneller muziek naar je eigen smaak is te vinden. Voor de iPad zijn extra podcast-controls toegevoegd: voor de afspeelsnelheid en een 30-seconden terugspeeltoets. Tevens zijn er enkele bugs aangepakt die problemen met de accuduur veroorzaakten (dat Apple eerder al probeerde op te lossen in iOS 5.0.1).
Ten slotte is met iOS 5.1 een probleem van de iPhone opgelost, waarbij soms het geluid wegviel bij uitgaande telefoontjes. In de Verenigde Staten ondersteunt de iPhone 4S met iOS 5.1 nu ook 4G-ondersteuning via het netwerk van AT&T.
Hmmmm ik heb mijn Iphone nu 2 maandjes, en het knopje wat boven op je Iphone zit ( aan/uit knop ) begint kuren te vertonen! ik kan em heel moeilijk indrukken en soms zelfs niet dit gaat dus wel problemen geven met het aan/uitzetten. Heeft iemand nog meer dit probleem? mijn vriendin in ieder geval wel. Kan je het knopje ook vervangen? iemand enig idee?
Heb wel een site gevonden, maar daar kost het 69 euro...
http://www.iphonebox.nl/iphone-repar...one-kapot.html
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
Dikke kus voor je Naomi! Ik zeg maar zo: Ik zeg maar niks!
Ik weet niet hoe hard jij op dat knopje hebt lopen rammen maar dan doe je toch echt iets niet goed ;p
Ik heb problemen met mijn iphone 3gs, met het geluid aan/uit knopje, zodra ik deze aanraak begint me telefoon te trillen omdat hij dan het geluid in heel korte tijd achter elkaar aan en uit zet.
Je kan alleen op de iphone geen foto's uploaden en geen flash afspelen dat zijn de nadelen maar dat is ook op de Ipad dusja![]()
Yeah ik heb de 4GS!
---------- Bericht toegevoegd om 18:45 ---------- Vorige bericht was geplaatst om 18:45 ----------
wat moet ik echt op me 4gs zetten wat ik met me 3gs niet kon?
Infinity Blade uitproberen? Grafisch is die echt goed!
"Een post zonder een emoticon, is een dag niet geleefd!"
"If it aint Dutch, it aint much!"
Modern Combat 3 is echt heel goed. Het is de mobiele CoD ervaring die Activision nooit heeft kunnen maken.
LG Nexus 4, ASUS Nexus 7, ASUS Zenbook Prime Ultrabook, Xbox 360 Elite, PS3 Slim, Nintendo 3DS
"Breezertje ananas, dubbel Whiskytje; doen we helemaal niet zo moeilijk over!" - Tropical Danny (Toppertje)
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers