Dikke kus voor je Naomi! Ik zeg maar zo: Ik zeg maar niks!
En, wie gaat er hier de iPhone 5 halen?
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
Maybe, anders dan de andere Iphone's heb ik bij deze wel het gevoel, jah dit is een goeie. Maar gaat heel erg aan de abbo kosten liggen.
Zekers!
EDIT: Lees net een stukje over een benchmark van de iPhone 5, ziet er goed uit :-) http://www.iphoneclub.nl/206956/ipho...ipt-benchmark/
Het schijnt dan nog wel zo te zijn dat de S3 dankzij de nieuw FW "jelly bean" sneller zou worden
Laatst gewijzigd door Tuureluur; 19 september 2012 om 11:48
hahaha lame is dat zeg! ik wacht totdat ik em gewoon los kan kopen! Hebben jullie al een idee, hoeveel die los gaat kosten?
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
LG Nexus 4, ASUS Nexus 7, ASUS Zenbook Prime Ultrabook, Xbox 360 Elite, PS3 Slim, Nintendo 3DS
"Breezertje ananas, dubbel Whiskytje; doen we helemaal niet zo moeilijk over!" - Tropical Danny (Toppertje)
iPhone 5 16 gb zit los op 679 euro. Gisteren al bij ons in de winkel gehad. Erg mooie telefoon, maar wat Fury al zegt, dat ding kost 160 dollar om te maken. Dus ik gun het Apple ook niet.
Nee ik hou het lekker bij mijn S3
PSN Gamercards
Need for Speed: Shift - Assassins creed 2 - Terminator Salvation - Fuel
Check mijn verkoophoek: KLIK!
Ok binnen nu en 4 uur heb ik m in mn handen.... Als het goed is...
EDIT: 5 minuten later.... TRING!!!!
Ik heb m!!! En hij is nog mooier dan vanaf een plaatje :-)
Sjezus wat is dat ding snel en licht zeg :-)
Laatst gewijzigd door Tuureluur; 28 september 2012 om 13:59
hoe zit da met de batterij?
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers