Ik hem mijn iPHONE BINNEN!!!! jIEHAA MIJN CAPSLOCK SPRINGT ER HELEMAAL VAN AAN!
En ja een nieuw topic want iphone is the BOMB!
Ik hem mijn iPHONE BINNEN!!!! jIEHAA MIJN CAPSLOCK SPRINGT ER HELEMAAL VAN AAN!
En ja een nieuw topic want iphone is the BOMB!
Laatst gewijzigd door swift4life; 10 maart 2012 om 16:03
hehe zou ik nooit zoveel geld aangeven :o
zou toch alleen maar kapot gaan bij mij zoals men andere gsm's :s
84 eurocentjes!
![]()
Laatst gewijzigd door Maulerr; 19 maart 2010 om 23:49
Die telefoon is zooooooo 2007
Hoewel ikzelf nog steeds de N95 8g heb (dom ding) en stiekem toch ietsiepietsie jaloers ben..
Mja waarom weet ik eigenlijk niet want zoveel gebruik ik me mobiel niet
Gefeliciteerd!!
Een Iphone, ohja, leuk
Ik vond 'm erg vet toen ie nog exclusief was, nu de Iphone verkrijgbaar is bij een veel te duur abonnement (los ook veel te overpriced btw) vind ik het niks aan.
Voor telefoongekke mensen is het zeker een hebbeding, maar ik ga gewoon voor een leuke goedkopere telefoon![]()
Het mooie is dat ik belde met t mobile en zei "ik wil die iphone maar mijn abo loopt nog niet af"
"geen probleem meneer van velzen, welke versie wlit u?" Huh?!? Ik krijg dus die telefoon met exact hetzelfde abonnement wat ik al had en klaar is kees!
Jiehaa lang leven de zakelijke markt!
Waarom is iPhone nou zo leuk ? Wat is er leuk aan ? Ik houd het bij m'n Sony W800i.
''The Heartless have great fear of the Keyblade. That's why they'll keep coming after you no matter what. '' - Ansem
HTC touch diamond hier, als ik een I phone wil laad ik dat wel op mijn diamandje XD
Be yourself no matter what they say.
Ja als je ook zakelijk heb dan zou ik zeker ff bellen.Oorspronkelijk geplaatst door Extince
Dat ding is echt gruwelijk....just like my Ipod!
Ai sorry Extince...... ik zie net dat jou eigen bericht heb aangepast en daarin gequote..... stom!
Maar je snapt hem wel he ;D
"A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?"<br />- Albert Einstein -
Ff een test berichtje vanaf mijn iPhone :-) :o
iPhone roeleert, zoals eigenlijk alle Apple producten. Ik zit al aan mn 2e iPhone nu..... Hiervoor heb ik verschillende PDA's gehad, 2 Nokia smartphones, een HTC Tytn, daarna een iPhone (1e generatie) en nu een iPhone 3G. Je kan lullen wat je wilt over spec-lists en prijzen, maar het ding is gewoonweg briljant en bovenal veruit de beste telefoon die ik ooit gehad heb. Er zitten zoveel slimme, gebruikvriendelijke features op, dat hij blijft verrassen. Maar ja, je moet 'm gewoon gebruiken om het te ervaren. Net als bij PC's en MAC's, is een iPhone veel prettiger in gebruik dan bv een Windows Mobile device. En genoeg mensen zullen daar commentaar op hebben, maar ik heb ze allemaal gebruikt voor lange tijd. Dus ik weet het beter![]()
Samen werken, samen leven, het kost wat, maar dan heb je ook niks.
100 % mee eens!
oke dan kan dit topic gesloten worden n.a.v. animalmotherx's commentaar
hehehe
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
ik heb de ipodtouch,
bijna hetzelfde alleen een paar min punten t.o.v. iphone
- niet overal internet
- niet smsen
- niet bellen
voor de rest zijn er geloof ik geen minpunten?
ik heb gewoon een normale mobiel en mn ipod doet de rest woooehoeee!
Geweldig ding.
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers