hahaha met een feest hoedje ;D
Wanneer komt de grote meeting van het nieuwe P3c clubhuis??
Lijkt mij wel vet en jammer dat je niet kan doneren aan het clubhuis, had ik wel een bank en een tv gekocht ofzo![]()
Ja, balen dat alleen de leader spullen erin kan proppen. Heb nog wel een gezellige open haard.Oorspronkelijk geplaatst door gangstha95
![]()
ja die is inderdaad wel nice jaOorspronkelijk geplaatst door Joran Schuurman
resu hoorde er gister lekker niet bij
hij had geen feest hoedje :-X
die zak met cadeaus is ook wel grappig
Hoe kom je aan die openhaard dan?
Santa's quest in winter Wonderland. (zie ook gratis spullen topic)Oorspronkelijk geplaatst door Resureyu
Die open haard is trouwens best wel leuk, net als de Kerstboom.
Ik wist niet dat er een P3c home was, dus zogauw ik thuis ben en weer online ga, ga ik gelijk toegang tot het 'clubhuis' aanvragen
Seri4lkiLL3r aka Rob
Ik ben niet actief genoeg in Home om lid te worden van het nieuwe clubhuis. Dan maak ik liever ruimte voor actieve members.
Nu ik jullie zo hoor praten krijg ik ook weer zin in Home ;D, voordat me PS3 kapot is gegaan zat ik er ook regelmatig op. En ik was gister Tekken6 aan het spelen en zag ik ineens dat ik iets had unlocked voor Home.. Strax maar weer is op me PS3 gooien dan ;D
Dat is best leuke zooi, een hoopje kleren en een arcade machine.Oorspronkelijk geplaatst door Moelie
![]()
Ik zal vanmiddag weer eens kijken of er nieuwe aanmeldingen zijn...
Jah, ik ben een een tijd geleden gejoint. Beetje leeg.
Was al op zoek naar manieren hoe ik mijn geld kon doneren ofzo, zodat je er wat spullen in kon zetten(doe zelf toch niet meer met het geld, koop er nooit iets mee.). Maar toen zag ik dat je binnenkort per maand moet gaan betalen voor je club, dus...
Wat ga je er dan eigenlijk mee doen. Res? En Hopper trouwens ook, want die heeft ook een p3c club aangemaakt.
Zou iemand dat trouwens ff na kunnen kijken, als je toevallig toch in Home rondbazuint? Want als ik het google, dan vind ik niks waarin zoiets staat, dus misschien heb ik het verkeerd begrepen... Staat ergens als je zelf een club aan probeert te maken. :-\
Thx in advance.![]()
@home? dat is toch die soort van sims gebeuren?
Jup. Second life, the sims, zo'n soort idee. Te vinden onder Playstation Network in je XMB.
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers