Heb je een leuke foto uit HOME?
Plak hem hier!
Let wel op! Max 640 x 480!
Ziehier onze beste vriend Maulerr (in het echt iets minder dik ;D)
Ik sta er ook nog bij alleen lijk ik nog voor geen meter!
Heb je een leuke foto uit HOME?
Plak hem hier!
Let wel op! Max 640 x 480!
Ziehier onze beste vriend Maulerr (in het echt iets minder dik ;D)
Ik sta er ook nog bij alleen lijk ik nog voor geen meter!
Wat een papzak is Maulerr toch!. Zien jullie er ook zo ongeveer uit ? Van Resu weet ik het wel. ;D
''The Heartless have great fear of the Keyblade. That's why they'll keep coming after you no matter what. '' - Ansem
Hoe maak je die fotos ??
gewoon met je fotocamera?
Oorspronkelijk geplaatst door kanzlooz
Ik heb echt plat gelegen om Kansloos zijn room..
Staan we op het plein Kanzlooz en ik in een bitch fight om Boeroe..
Afijn komen we op het genieuze idee om even een foto te maken voor Boeroe met 2 vrouwen... dus wij een rustig plekje zoeken... naja Kansloos dus want 2 vrouwen in Home geeft garantie dat er een aantal mannetjes met je mee lopen.
Dus Boeroe verdwijnt uit beeld en we krijgen een invite van hem om in zijn Home te komen....Chatten ging haast niet door de nagalm in zijn legen appartement..
Waarop Kanzlooz zegt... mijn woonkamer staat wat voller... laten we het daar proberen...afijn invite geaccepteerd....
Staan daar 30 stoelen, banken en tafels op elkaar gepleurd op 1 grote hoop hahaha
Die gast spoort niet...
GEWELDIG!!!
Kanz heb jij hem ook al zo vol gegooid. Bij mij ligt alles ook op 1 grote hoop![]()
heb die foto's gemaakt met mn telefoon.. ja swift dat was het eerste wat ik heb gedaanalles op een hoop
![]()
ik amuzeer me met kanzz:d lekker op een rijtje de walking man doen:p en iedereen komt mee doen:d we lache heel wat af:d zijn appartement is echt niet normaal:p
mighty als je er in het echt ook zo uitziet  ... gaan wij eens een bakkie doenOorspronkelijk geplaatst door MightyMostert
hahahha lol
ps rrrrauuuuwww kanslooz hehehehh
Mwah zit er niet zover naast...
Oke iets meer buikje en ietsiepietsie haar overall... maar om dan maar geen bakkie te komen doen![]()
ok eoke als ik geen icebreaker speel kom ik wel een bakkie doen![]()
ja kanloos kamer blijft geweldig.. was erbij toen die het inrichten ginglol
![]()
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Ik vond het alleen jammer dat die meiden verder niets wilden dan thee drinken...
Wordt ik eindelijk gevraagd mee naar huis te gaan met 2 bloedmooie meiden, roep nog "broek uit" maar wat denk je.... Zijn het trafo's! :-[
<br />Hij is niet groot maar ik heb honderd kilo om 'm aan te stampen!!!
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers