iemand tips om de trophy convoy van split/second te halen ?
iemand tips om de trophy convoy van split/second te halen ?
Weet iemand of het nodig is om je trophy's allemaal op de zelfde PS3 moet halen voor platina/ Had namelijk bij een vriend van me een account aangemaakt en gekoppelt aan mijn PSN maar nu staan die trophy's die ik haalde wel in de lijst als ik het vergelijk met vrienden maar niet in de trophy collectie onder het kopje ''game''
Ik dacht normaal van niet. Als je PS3 nu defect is ,en jij koopt een nieuwe, dan moet je toch ook gewoon jezelfde (bestaande) account aanmaken op je nieuwe ps3. Trophies worden niet opgeslaan op je console, maar op internet hé
Ik heb 2 Ps3's hierzo en heb dat zelfde probleem.
Beide zijn gesynchroniseert alleen bij de ene staat een game nog zonder platinum waar die bij de andere wel op platinum staat.
Dit blijft net zolang staan totdat je de game weer in de andere ps3 stopt, speelt en je ps3 weer synchroniseren.
Wat ikzelf behoorlijk jammer vind is dat je de save games en gedownload content niet kan synchroniseren via me router of gewoon tussen de ps3's. Ze herkennen elkaar niet. Terwijl ze een ps3media speler vanaf de pc wel herkennen waarvan je jou media kan streamen.
Dus als ik een game begin op de ene ps3, en ik wil verder op de andere ps3 ik iedere keer opnieuw de save game via een usb stick over moet zetten.
Dat moet toch veel makkelijker kunnen?
Waarom komen mijn Black Ops trophies niet op mijn gamercard te staan?
Wil je samen gamen? Add: Wknight555.
Dan zijn ze nog niet toegevoegd aan de database waarschijnlijk. Duurt vaak eventjes met nieuwe games.
yourgamercard werkt met de usa info.
Die zijn meestal laat met de gegevens.
Gelukkig is het een populair spel dus zal niet lang duren.
Bij mij staat er ook nog steeds moh als laatste maar die heb ik al 2 weken niet meer gespeeld.
alsi k bij mijn spelershub kijk bij fifa 11 , heb ik 101 online klassements wedstrijden gespeeld, en toch krijg ik die goude trophy van 100 klassements wedstrijden niet![]()
en volgens mij toen ik laatst gta IV aan het spelen was kreeg i khet ook al niet voor elkaar om 10 auto's in 10 sec op te blazen, te minste kreeg de trophy niet maar dacht toch echt dat ik 10+ auto's optijd had opgeblazen ,
wie kan mij helpen
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers