Man Utd vind ik niet erg wat ik WEL erg vind is dat ze Ronaldo zijn supersnelheid gebruiken om alle goals te scoren alle ballen op Ronaldo ze zetten um dan in de spits enzo -.-
Man Utd vind ik niet erg wat ik WEL erg vind is dat ze Ronaldo zijn supersnelheid gebruiken om alle goals te scoren alle ballen op Ronaldo ze zetten um dan in de spits enzo -.-
Daarvoor heb je slidings, ff een goede sliding, hij is geblesseerd - je hebt meestal wel rood; omdat hij 'super'speler is - maar dan heeft ie niks meer ;DOorspronkelijk geplaatst door andy
Made by Swift
Ik wil geen rood kaart krijgen want Man U heeft ook meer snelle spelers he oa Rooney
Ik speelde bijvoorbeeld tegen nummer 150e vd wereld 1-0 voor in 3e min gelijk via aftrap ik rood ik moest de hele tijd ultra verdedigen en hij scoorde toen in 90e min toen wist ik dat ik weg gespeeld zou worden 5-1 verloren![]()
das minder... maar probeer ronaldo gewoon te tackelen bij de middelstip. krijg je bijna nooit rood voor...![]()
K3ZZ4nl OUT <br />---------------<br />I3enzemA IN<br /><br />
Rooney is een vetklepOorspronkelijk geplaatst door andy
![]()
Made by Swift
Hehe net tegen gozer gespeeld natuurlijk weer snelheid Ronaldo op aftrap hij 1-0 voor toen ik 1-1 toen hij 2-1 met Ronaldo op snelheid schieten bij aftrap toen net voor 1e helft 2-2 toen deed ik ultra verdedigend bij zijn aftrappen dat werkte toen scoorde ik 3-2 toen 4-2 en toen ging die weg whaha![]()
Maar hij pwnd welOorspronkelijk geplaatst door Brunotti
![]()
Hij is idd erg goed, maar hij blijft een vet klep ;DOorspronkelijk geplaatst door Zaicon
Made by Swift
Lol, hij kon het niet hebbenOorspronkelijk geplaatst door andy
![]()
ik vind dit een beetje onzin , dit is hetzelfde als je met Call of duty met een handgun gaat schieten en zeggen dat de andere 'zielig' zijn omdat ze met een MP40 of iets beters schieten. :-\
'én waarom pak je zelf dan gewoon geen beter team ?![]()
Ik begrijp je punt wel.Maar zoals hier al gezegd werd zetten velen ronaldo in de spits (met walcott bij arsenal krijg je min of meer hetzelfde resultaat,zij het iets minder) en dan is het moeilijk winnen (tegen een normale tegenstander) omdat zijn snelheid in fifa wel buiten proportie is.En zelf een beter team pakken tja dan speel je elke wedstrijd manu-barca of barca-manu.Dan zouden ze evengoed fifa kunnen uitbrengen met 2 teams.Ik ben nog altijd voorstander om een online zoek funcie in fifa te hebben die je in staat stelt bvb alleen met 2* ploegen of 3*ploegen te spelen.Dus wil jij met een 2*ploeg spelen zoekt men een tegenstander die dat ook doet ( of via lobby's gebaseerd op het aantal sterren van een ploeg).Oorspronkelijk geplaatst door harriekie
Ronaldo kan je vet hard aanpakken als je een goeie tactiek gebruikt. Ik snij altijd af, dus als hij richting de corner gaat ga ik eenbeetje naar het midden toe. Zo geeft hij of een lange pass, of hij kan er gewoon niet doorheen. Dat lijdt dan tot een balverlies. Dit werkt 8 van de 10 keren. Niet iedereen zet hem op de spits.
''The Heartless have great fear of the Keyblade. That's why they'll keep coming after you no matter what. '' - Ansem
mij boeit het niet zo wie welk team pakt maakt toch niks uit.
ieder pakt het team van zn eige keuze.
soms zeggen ze geen united of geen barca ja boeie da beslis ik zelf wel welk team ik neemhahaha maakt mij in ieder geval niks uit
![]()
Real Madrid met Huntelaar.
Onoverwinnelijk![]()
Hebben ze Huntelaar in het team gezegd op FIFA 09 al in 1x? wow
Morgen maar eens kijken![]()
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers