ik denk dat silver hem zelf daar gezet heeft?Oorspronkelijk geplaatst door andy
![]()
ik denk dat silver hem zelf daar gezet heeft?Oorspronkelijk geplaatst door andy
![]()
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Nee zelf daar neer gezet natuurlijk ;D
Heb zelf ook die rugnummers ge-edite zodat alles goed staat
Sneijder #10
VdVaart #23
Huntelaar#19
Maarja als ik nu online ga, zie ik 'nog' geen Huntelaar in me team, dus dat wordt wachten op een patch ^-^
Ik kies nu ook vaak Real Madrid, gaat nu veel beter. En ik win nu teminste ook voor de verandering![]()
lol vandaag pas voor het eerst online gespeeld maar het viel op ja! gaan ze op een 3 sterren team staan totdat jij gekozen hebt en dan gaan ze gauw naar bayern, man utd of barca :-\ niet dat het wat uitmaakt.. pak toch fulham om te oefenen ;D
Hoe kan dat ;D ??? als jij gereed staat en hun switchen nog van team dan springt jou gereed weg en moet je opnieuw op X klikkenOorspronkelijk geplaatst door kanzlooz
:-*
euhm nee hij begint dus meteen, ze staan ook niet gereed op dat team.. maar zo van als jij ook een minder team pak dan druk ik op gereed
Ik ben meestal Man City... 4-4-1-1 systeem Petrov links mid, Wright Phillips op rechts! Achter de spits Robinho, als dat niet lekker gaat dan met ElanoIn de spits uiteraard Jo
Teams die ik irritant vind zijn: Manchester United, Barcelona & Inter.. Inter omdat ibrahimovic hele tijd geen last van heb en dan als een duveltje uit een doosje in de laatste minuut tevoorschijn komt :-\
Maarja, Forza Man C![]()
| Forza Internazionale |
Ik weet niet waarom maar van Inter kan ik bijna nooit winnen, van Man en Barca kan ik nog makkelijk winnen maar van Inter eigelijk niet zo vaak altyd die te snelle Zlatan echt irritant
inter heeft ook een belachelijk sterk team hahahaOorspronkelijk geplaatst door Moelie
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
kheb gister wel online gewonnen van inter, maar dat zegt meer over de kwaliteiten van de speler tegen wie ik speelde denk ik ;D
Manchester United heerst, boeiend dat het een beter team is dan de rest..
moet ik dan met ado gaan spelen? :-\
Als je niet tegen goede teams wil moet je niet voor klassement spelen..
Ik weiger sowiezo met ieder 5 * team te spelen, 9 van de 10 keer is 't idd gebaseerd op sprinten met of eto'o of cr ronaldo of ibrahomovic, heeft niks met skills te maken.
Ben helemaal nie zo goed, op me vorige account rank 18 met veel pijn en moeite en heel veel spelen, en dan krijg je ook nog reacties van mensen die met hun 6e account bezig zijn dat je waardeloos bent. En heb je dan 's geluk dat je van iemand wint die opnieuw begonnen is en je staat voor verbreken ze de verbinding of als ze uittrappen ineens pauzeren en tactiek veranderen zodat je na de onderbreking ineens spelers op hele andere plaatsen ziet staan .... Daar kan ik echt pissig om worden.
Gelukkig zijn de meeste nie zo slim en kun je aan hun nick wel zien dat ze opnieuw begonnen zijn, die mensen ontloop ik sowieso ...
Zo mijn frustraties ff weggeschreve
En voor wie gewoon lekker wil spele, voeg me maar toe, speel onder de naam Fifatovitch![]()
uh beetje oude post maarehOorspronkelijk geplaatst door Moelie
ik speel nu ook vaak met inter.. ibra is gewoon een bug maarja en daarnaast balotelli en anders Adriano(nogwel) Te goed
en Manu killers!
| Forza Internazionale |
Speel eigenlijk alleen maar met Barca, alleen als hun ook een mindere team kieze kies ik zelf ook een minder team. Heb vanavond ook een keer met Inter gespeeld, vond het niet zo lekker spelen maar toch wel gewonnen met 1-0 en wie heeft er gescoort? ja ZlatanOorspronkelijk geplaatst door rstorm93
die rent echt die verdediging van AC Milan er dik uit.
Btw mijn Win/lose ratio is echt te slecht110 gewonnen en 180 verloren ofzo haha
maarja af en toe spelen me neefjes er ook op en die verliezen dan meteen 10 wedstrijden achter elkaar. Maarja mij maakt dat niet zoveel uit eigenlijk, mensen denken dan meteen dat je er niks van bakt en dat is ook grappig
![]()
haha je speelt best aardig hoorOorspronkelijk geplaatst door Moelie
!
en heel toevallig.. ik had ook iets van 110 gewonnen en 180 verloren.. en toen ging het draaien was ik serieus niet meer quitten enzo.. en nu loop ik 206 winst 193 verlies! Gewoon je beste tacktiek kiezen en je favo opstelling en club en dan loopt t vanzelf![]()
| Forza Internazionale |
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers