Title says it all.
Ik heb vandaag cod:waw gekocht maar heb nog geen tijd gehad om het te spelen, zit nog te kloten op burnout.
Title says it all.
Ik heb vandaag cod:waw gekocht maar heb nog geen tijd gehad om het te spelen, zit nog te kloten op burnout.
Ja
Man,als ik een nieuwe game heb, dan kan ik niet wachten om het uit te proberen. ???
Anyway, ik heb gisteren LPB gekocht, echt een goed spel
Mijn laatste is CoD WaW, maar dat was al op die release date.
mijn laatste was fifa met endwar:p
fallout 3 en tombraider 3 ( samen)
fallout is echt meesterlijk en ziek
kunt daar zo slecht og goed in zijn
kwam gisteren in de wastelands een blanke slavenhandelaar tegen met !!! zwarte slaven....in de buurt van oasis
je kunt ook kinderen verkopen , vrouwen verkopen, drugs handelen, onschuldigen mensen neermaaien , enz...
echt een ziek spel maar ik vraag me af waarom ik nog niks hierover heb gelezen dat het discrimnerend is?
Laatste aankoop is uitbreiidingspakket voor LBP.
Kostte 6 euro voor MGS level en spullen.
Dus dat is laatste PS3 aankoop.
Laatste game was Resistance 2.
laatste game was fifa 09
leuk spel om zo tussendoor eens een potje te spelen maar meer ook niet.. ik ben er ook zeer slecht in ;D
Op ebay net 6 spellen gekocht! Fallout 3, Bioshock, Resistance 2, Far Cry 2, Spyro en Tombraider!
zo! jij hoeft je voorlopig niet te vervelen he ;D
Idd, het grootste probleem zal tijd vinden om ze spelen zijn....Oorspronkelijk geplaatst door kanzlooz
Mijn laatste game was Valkyria Chronicles.![]()
Boom, baby!
FIFA 09.
Speel CoD5 al 2 weken niet meer alleen nog maar FIFA09
Binnenkort maar weer CoD5 spelen.
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers