Deze wil ik wel eens proberen.
En dan nog eens drie exemplaren ervan. Jullie hebben het goed voor mekaar gekregen.![]()
''The Heartless have great fear of the Keyblade. That's why they'll keep coming after you no matter what. '' - Ansem
EA is vrijgevig!! Bedankt mannen!! En Hopper natuurlijk ook voor deze "prijsvraag"!
Veel gelukkig iedereen. Skate serie is echt top
Ja
Ik vond de demo geweldig, terwijl ik normaal gesproken niet echt van dit type games houd.
Hopen dat ik hem win![]()
deze game zou ik zelf nooit kopen
maar wie weet is hij leuk![]()
heb de demo gespeeld samen met mijn zoontje en werdt vet in gemaakt door hem met zijn move's dus wil nog wel effe oefenen![]()
Hahaha ja sjonnie je wordt oud... ik bakte er ook al niks van ;D
game gisteren gekocht hij lag nog niet in de rekken en dus niet gezien wat de prijs was!!!!!
79,95 euro ebik daar op die cassa mogen leggen!!!!!
maar ik moet wel zeggen dat het echt een super game is!!!!
beter dan de eerste maar wel moeilijker
wat een afzetter, volgens mij ben je in de maling genomen :-\Oorspronkelijk geplaatst door david duits
maar Skate 2 is gewoon een super game en die moet ik hebben, maar na vanmiddag is de kans klein dat ik hem nog ga halen. Ik moet eerst die verekte klote boete nog betalen die ik vanmiddag gekregen heb 154 euro, 26 km te hard![]()
Jij bent hard genaaid, ik weet zeker dat je hem bij een andere winkel zo voor 60 kan krijgen.Oorspronkelijk geplaatst door david duits
NOGTANS DE STORE IS BEKEND VOOR ZIJN LAAGE PRIJZEN KOMT VAN BIJ DREAMLAND
KEB DAAR COD VOOR 53 EURO GEKOCHT EN RESITANCE2 VOOR 56 ONDERTUSSEN DAT HIJ ERGENS ANDER TEGEN DE 70EURO WAS
hahaha ja dat heb je goed gezien wordt echt oudOorspronkelijk geplaatst door resureyu
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers