Rock en roll en ook nog de samba ga je met hem mee.. hoeejj ..Oorspronkelijk geplaatst door Zaicon
Bush bush, bush bush , bush bush , bush bush ..
Echt geweldig..![]()
Rock en roll en ook nog de samba ga je met hem mee.. hoeejj ..Oorspronkelijk geplaatst door Zaicon
Bush bush, bush bush , bush bush , bush bush ..
Echt geweldig..![]()
<br /><br />Call Of Duty Modern Warfare | Call Of Duty World At War | Grand Theft Auto IV | Grand Turismo Prologue | Pro Evolution Soccer 09
..Pieter post ..
Ook egt zo grappig..
Heb ik ook zo veel gekeken ..
Maar we zijn echt nog iets vergeten ..!!
Namelijk : Sesamstraat ..!!!!!!!!
;D![]()
<br /><br />Call Of Duty Modern Warfare | Call Of Duty World At War | Grand Theft Auto IV | Grand Turismo Prologue | Pro Evolution Soccer 09
sesamstraat was ik nooit weg van, maar in de periode dat vrienden dat wel keken, keek ik liever naar knabbel en babbel
blijft n geweldig nummer ;D ookal is dit gewoon de 2008 versie.. het origineel is geloof ik van 1993, check hierOorspronkelijk geplaatst door brigadier92 
![]()
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
i've got the key, i've got the secret
http://www.youtube.com/watch?v=_j-Tj...eature=related
urban cookie collectiveuit 94
![]()
kanz dat is echt een pokke nummer
@ muziek baco om 0.38 stuitert het lekker vooraan![]()
Be yourself no matter what they say.
ga weg man, jij weet niet wat goede muziek is ;D
haha nee man smaken verschillen he![]()
old skoolOorspronkelijk geplaatst door kanzlooz
one shot, one kill, no luck, pure skill.
Thunderdoooooome!
hoor dit... géweldige old-skool muziek ;D wel afluisteren, want hij wordt gewoon met de seconde beter ;D http://www.youtube.com/watch?v=HflXY...eature=related
lol@ kanzloozi want the seecreet
en virus, uit welk jaar is dat nummer ookalweer? wel n super nummer hoor, zal altijd zo blijven.
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
- Maya de Bij
- Niels Holgerson
- He-Man
- Inspector Gadget
- Wickie de Viking
- Sinbad de zeeman
lol een aantal daarvan heb ik ook nog zeer vaak bekeken en natuurlijk moest ik ook ff de intro filmpjes gaan kijken
wickie de viking
inspector gadget
ik keek inspector gadget altijd op de BBC daar had je 's ochtend zo'n kinder programma dat gepresenteerd werd door een kat.. weet iemand toevallig nog hoe dat heet? kan echt niet op die naam komen... Was nog voor RTL en dus voor telekids ;D
maar anywayz.. na dat programma op de BBC zonden ze altijd die clip uit van cliff richard and the young ones, geniaal gewoon
Dat was de DeeJee Cat Show kerelen die was niet op de BBC maar op SkyChannel met Linda de Mol
ja ik was ook zo jong hahahamaar in ieder geval bedankt, verklaard meteen waarom ik er niets over kon vinden, lol
die sloeg toch altijd die wekkers kapot of niet? of haal ik nu weer dingen door de war ???
Ja klopt!! Geweldig man dat je dat nog weet... Zijn echt maar weinig mensen die dat nog weten...
Toen waren tekenfilms nog echt vet!!heerlijk Hoewel ik me nu ook wel weer oud voel
ja man toen keek ik altijd he-man, the transformers en MASK haha.. was toen wel vet jong, denk een jaar of 6, 7 ofzo
oh zie op wikipedia een mooi lijstje van cartoons die ze uitgezonden hebben
Ik dacht echt dat ik daar ook he-man gezien had ??? maarja zal me wel vergissen zitten wel een paar dingen tussen die ik helemaal vergeten was... zoals Super mario brosThe Transformers
Jem
George of the Jungle
Fraidy Cat
Rude Dog and The Dweebs
M.A.S.K.
Alvin and the Chipmunks
Teenage Mutant Ninja Turtles (UK Title: Teenage Mutant Hero Turtles)
Denver
Inspector Gadget
Heathcliff
Dick Tracy
Diplodo
The Adventures of Super Mario Bros. 3
Ulysses 31
Robotix
Journey to the center of the earth
Roger Ramjet
kom nu trouwens geweldige filmpjes tegen op youtube 
80's cartoon intro overload, zijn meerdere delen van, moet je rechts maar een beetje klikken dan kom je ze vanzelf tegen![]()
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers