Vind dat Turkwazig wel mooi juist![]()
Vind dat Turkwazig wel mooi juist![]()
There's a storm coming.
Zit momenteel op een surface in me nek, 10mm tunnels, tongpiercing, en 3 tattoo's
![]()
Hehe, bump!
Ik ga binnenkort m'n oorlel stretchen, ik denk dat ik de eerste keer maar naar een tattoo/piercing shop ga, maarja, hoe gaat dat nou helemaal in z'n werk? Weet iemand dat? Ik hoorde dat 't helemaal geen pijn deed, maar hoe gaat 't dan als 't eenmaal is gestretched? Moet je dan die taper inhouden, of kan je 'm eruit halen en gelijk een accessoire erin stoppen? Want dat lijkt me gruwelijk kut slapen met zo'n giga naald in je oor@Ricotjuhh88;
Ik kijk sinds kort ook Naruto, nouja, kort, paar maandjes, en Sasuke heeft dan een curse seal gekregen, en die wil ik graag als tattoo, ook op dezelfde plek als waar Sasuke 'm heb, in m'n nek dus.![]()
Ondertussen heb ik al 1 tattoo, op m'n 16e laten zetten als verjaardag cadeau, de gitaar die Jimi Hendrix gebruikte bij het Monterey Pop Festival, waar hij 'm daarna verbrandde en aan 't worshippen was, heb 'm erop als een betekenis van; aan elk mooi iets komt ook altijd een einde.
Maarja, die tattoo van Naruto? Geen betekenis of wat dan ook, misschien laat ik aan de andere kant in m'n nek wel een 13 zetten, heeft 't toch nog wát met de "curse" seal te maken, snap je 'm?![]()
misschien ipv 13 gewoon het japanse kanji voor curse?
http://www.jp41.com/kanji/curse.html
Praesent in Lucem, Aliquam in Tenebris
Ja, ik vind kanji tattoos ook best mooi, maar ik zat meer te denken aan zo'n synoniem achtig iets wat Miyavi ook heb, hij heeft een 4 op z'n arm, dat spreek je uit als shi en shi betekend dan weer doodAchjaa, allemaal dingen voor later.. Maar dat is idd best wel een vet idee, aan de ene kant die seal en aan de andere kant
: Curse, haunt. Damn! Dat ga ik doen ook
@Ricotjuhh88; Yep, heb 2 weken terug een oorbel laten zetten, over 2 weken dus gaan stretchen? Of nog een maand? XD
je zal merken dat dat met alles zo werkt effe wennen en dan gaat het later een stuk makkelijker![]()
Wat bij mij heel erg helpt is al men tunnel eenmaal genezen is er een beetje mee gaan spelen (draaien, zachtjes trekken en soepel maken) dan rek je het zelf al een heel klein beetje.
Ik wil ook een tattoo, een roos die verwelkt met een lint eromheen een tekst die speciaal is voor mij ivm iemand moeten afstaan aan kanker.
Verder mag ik het ook niet van mijn ouders, ook niet als ik ze vertel waarom, ze vinden maar dat ik het zeker moet weten voor ruim 3 jaar.
Hmm sorry hoor maar dit wist ik al meer als 3 jaar lang.
Op mijn 16e een navelpiercing laten zetten, mocht ik eigenlijk ook niet maar toch gekregen van mijn verjaardag.
Tongpiercing laten zijn toen ouders op vakantie waren, naderhand geen commentaar meer van gehad.
Hmm that's me?
http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphoto...80607741_o.jpg
Bestand is te groot om als image te zetten, in ieder geval, deze twee heb ik van de week laten zetten, nu de rest nog (:
Ik ga er binnenkort eentje laten zetten., voor mijn dochtertje. Maar ik ben er nog niet uit hoe of wat, alleen een naam is ook zo qliche.., Een vriend heeft deze tatoeage maar dan met z'n eigen geboortedatum en tijd.
![]()
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers