het zal toch niet zo zijn he??
ik dacht hier ook aan maar toen mikey zei dat wij de verkeerde kant op dachten bij auto's ??
dacht ik zal wel niet zo zijn..
maar die lamp komt me bekend voor dus grote kans dat het klopt
het zal toch niet zo zijn he??
ik dacht hier ook aan maar toen mikey zei dat wij de verkeerde kant op dachten bij auto's ??
dacht ik zal wel niet zo zijn..
maar die lamp komt me bekend voor dus grote kans dat het klopt
ook bij deze weet ik 100% zeker dat het de boxshot van gt5 is. het is de koplamp en daarvan het bovenste stukje![]()
PSN Gamercards
Need for Speed: Shift - Assassins creed 2 - Terminator Salvation - Fuel
Check mijn verkoophoek: KLIK!
Als ie goed is mag iemand anders posten, want ik ben de komende dagen druk bezig met school, dus.![]()
Boom, baby!
yep, helemaal goedOorspronkelijk geplaatst door xDanTe
het is natuurlijk niet echt een auto, maar een boxshot...verschilt dus
de volgende die dit leest mag de volgende posten...
veel succes
<br /><br />Teamwork is essential; it gives the enemy other people to shoot at.<br /><br />If the enemy is within range, so are you.
achterkant of onderkant van nintendo Wii?![]()
wekker radio of digitale camera?![]()
Be yourself no matter what they say.
welke van de 2 kies je?Oorspronkelijk geplaatst door CBR1100xx-Vanish
![]()
<br /><br />Teamwork is essential; it gives the enemy other people to shoot at.<br /><br />If the enemy is within range, so are you.
helemaal juistOorspronkelijk geplaatst door brigadier92
![]()
ik vond het meer op een oud gameboy spelletje lijken![]()
toch goed gegokt XD
![]()
one shot, one kill, no luck, pure skill.
gewoon uploaden uit je bestand en dan formaat kiezen en wat je wilt : afbeelding of video..
dan op acceptere klikken en dan krijg je 3 links ofzo en dan moet je die met [img] ervoor pakke en die plakke hier opt forum ;D
beetje klein plaatje XD maar je ziet het toch zo![]()
one shot, one kill, no luck, pure skill.
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers