Als het goed is weten we nu wie je ongeveer bent, waar je naam vanaf komt en hoe je hier bent gekomen. Wat we nog niet weten is waarom je hier bent gebleven. Dus vertel...
Ikzelf kom niet op de site voor de prijzen(ben geen schooier)... Nee, ik kom op deze site puur om het aantal nieuws-posts. Ik zocht al een tijdje naar een goede site voor nieuws, maar elke keer was ik niet helemaal tevreden over de site... Er werd of heel weinig aan gedaan, of het waren elke keer filmpjes met weinig nieuws, of de site was oerlelijk en moeilijk over te navigeren... Toen kwam ik op deze site en vond direct dat het er verbluffend uitzag. Het viel me op dat er veel posts werden gedaan, dus besloot om wat langer rond te hangen... Nou bleef ik sceptisch en bedacht me dat het misschien toevallig een drukke 'gamenieuws-dag' kon zijn... Toen ik na een week terug kwam bleek dat jullie het aantal posts gewoon op dat tempo konden houden. Dat trok mij over de lijn om te blijven... Later vond ik uit dat jullie zomaar spellen weggaven... Tsja, dan kun je niet meer weg
I'm addicted :o

Met citaat reageren

gewéldig 

Favorieten/bladwijzers