Zijn er nog mensen die Singstar spelen op Ps3clan?
Ik ben helemaal verslaafd aan het raken sinds de trophy patch...
Wel bizar moeilijke trophies...
Bijv voor een upgeloade filmpje/foto 1000 keer minimaal 4 sterren krijgen is wel heel bizar
Zijn er nog mensen die Singstar spelen op Ps3clan?
Ik ben helemaal verslaafd aan het raken sinds de trophy patch...
Wel bizar moeilijke trophies...
Bijv voor een upgeloade filmpje/foto 1000 keer minimaal 4 sterren krijgen is wel heel bizar
Laatst gewijzigd door smaiden; 19 juni 2011 om 16:00
Ik heb het een poging gegeven, maar mij krijgt het niet te pakken. Heb zowiezo het idee dat het trophy gedeelte enkele flinke bugs heeft en dat drukt de pret bij mij (eens een trophy hunter......) toch wel erg.
Verder heb ik waarschijnlijk een zeer aparte smaak, want er staan zeggen en schrijven 2 a 3 nummers bij die ik echt leuk vind en om die nou 300x te gaan doen...... En betalen voor muziek... dacht het niet...
Perfecte partygame.
Heb hem een keer geleend van een vriend van me en was echt geweldig![]()
nog nooit gedaan...
lijkt mij wel leuk maar alleen is het bij mij net zoals guitar hero, je speelt het een
paar keer en voor de rest ligt het weer in de kast :-X
Hoi Hoi,
Ik vroeg me af of iemand wist wat de premiere dag was van singstar in Nederland. Dat is namelijk een geheime trophy.
Liefs Silke
21-5
Spoiler:
Ik heb singstar + abba gehaald. Verder heb ik nu voor 40 euro aan nummers en pakketen gedownload ofzo dus heb aardige voorraad. Mijn vriendin speelt het vooral maar het is af en toe grappig om even mee te doen. heb hem al voor kerst moet zeggen dat het echt een aanrader is voor feest of verjaardagen. iedereen gaat los en doet mee. Laatst meegenomen naar een vriend zijn verjaardig en keihard barbie girl met hem gezongen :p
Ik wist het!!!!!![]()
![]()
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Dankjewel Ricotjuhh ! Ik zet het wel gewoon in mijn agenda. Heb ik nog iets om naar uit te kijken...
Tijd vliegt zo om.
Singstar ABBA rules. Maar de trophies zijn wel lastig. Gaat vooral om grote hoeveelheden en wie kan er in vredesnaam 9000 of meer op moeilijk zingen.
Liefs Silke
Haha goed oefenen silke
En anders ff op internet kijken hoe je "vals" kan spelen![]()
Als je heel goed kan neurién kan je makkelijk 9000 punten halen.
Haha dop van de microfoon, microfoon in je mond en neurien maar! ;D
Grappig om met mn zusjes te doen maar verder niet echt interessant dit spel.
De singstore mag ook wel wat uitgebreid worden, veel te veel buitenlandse muziek, waar ik nog nooit van gehoord heb.
Die trofeen zullen me worst wezen bij dit spel, want zingen kan ik toch nietXD.
Eindhoven Eindhoven Eindhoven Eindhoven Eindhoven Eindhoveeeeeen, PSV word kampioen 2012!
Geen reclame op ons forum en houd het kind-vriendelijk a.u.b.!
M.v.g. Rinus454
Laatst gewijzigd door Rinus454; 25 december 2011 om 17:21
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers