Als je gewoon de frontpage bekijkt (de hoofdpagina van ps3clan) dan zie je rechtsboven "mijn nieuws toevoegen" daar kun je je guide plakken en dan opsturen ter controleSucces met je guide
Als je gewoon de frontpage bekijkt (de hoofdpagina van ps3clan) dan zie je rechtsboven "mijn nieuws toevoegen" daar kun je je guide plakken en dan opsturen ter controleSucces met je guide
Lol
Ja tnx
Hij geraakt wel af
Zonet Quantum of Solace guide ook gepost. Laat de volgende maar komen.
Dat gaat goed zo ;D
Ik ben ook bezig, maar het duurt nog even.
Ik ben er namelijk iets speciaals van aan het maken.
Geen idee waarvan ik er een zou moeten maken
Poll: Waarvan moet ik een guide maken?
Tussenstand:
Lol![]()
Je sig is echt MEESTERLIJK! /Zaicon
Mijn ruil/verkooptopic: http://ps3clan.nl/forums/showthread.php?t=23164
Ik heb een vraagje, kunnen jullie erbij zetten hoeveel bronze, zilveren, gouden en platina trofeeën er zijn? Want dat kon je bij de guide van Quantum of Solace niet goed zien
Zo, gestemd![]()
Handig dat dat je interesseert want dat heb ik ook nog niet bij Burnout gedaan.
BTW wouter:
Doe toch Eat Lead, jij bent zowat de enige die er eentje kan maken over dat spel.
Niemand anders heeft hem.
Idd, de wheelman wil ik wel doen, maar moet er nog een paar halen en dan wil ik best een guide maken.. maar dan wel pas na mijn examens.Oorspronkelijk geplaatst door arobar
LBP zou ik niet doen, dat spel is al 'oud' en iedereen die 'm wil spelen heeft 'm nu al uitgespeeld. Enkel de online trophies blijven zo goed als onmogelijk te behalen momenteel.
@ Rinus, ik ga die Quantum of Solace even aanpassen. Ik wil er trouwens even bijzeggen als er opmerkingen zijn van een bepaalde guide, je dat altijd in die guide topic mag zeggen met een reply. Ik bekijk die geregeld en pas aan waar nodig. Dus commentaar is altijd welkom.
Is het goed als ik een guide maak van Larry Bust office? moet alleen 3 makkelijke trophies die een tijdje duren maar die heb ik deze week ook dus dan heb ik de platinum.
Moet ik zelf btw alle trophie plaatjes erbij zoeken of deden jullie dat? ik kan zelf wel een plaatje maken voor boven aan de guide (heb ik al gedaanziet er best goed uit opzich vind ik zelf)
Nouja ik hoor het wel![]()
Het Moelie, je hoeft niet zelf de plaatjes er allemaal bij te doen, maar een link naar een site waar ze allemaal staan zou behoorlijk handig zijn. En wat betreft dat plaatje bovenaan de pagina ben ik benieuwd, is die net zo gangsta als diegeen ik vandaag boven mn guide had?![]()
Lol
Iemand doet toch al Fifa 09?
Zo ja dan doe ik Eat Lead wel.
Je sig is echt MEESTERLIJK! /Zaicon
Mijn ruil/verkooptopic: http://ps3clan.nl/forums/showthread.php?t=23164
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers