ik ben benieuwd
ik ben benieuwd
Wat lees je hier, het bericht staat boven
Nieuwe character.Another preview of next week's V-Jump reveals that the name of the blonde with glasses in FFXIII is "Jill NABATO". The surname is a direct translation, so it may change a bit.
She is said to be a rival of the party alike Yaag, and is also a part of Sanctum. Jill also has the rank of Lieutenant Colonel.
UPDATE: Also, it is said that behind her beautiful face lies a ruthless brutatlity. She is also apparently following Lightning specifically. It is also detailed in the scan that during Lightning's Gestalt Mode, Odin's sword splits in half and Lightning dual-weilds it as she rides Sleipnir.
SOURCES: FF7ac Reunion, mini-memo![]()
Boom, baby!
Heb net een mail gekregen van 12game. De prijs is bekend!
Spoiler:
Dikke kus voor je Naomi! Ik zeg maar zo: Ik zeg maar niks!
Ik ken de game al heel lang sinds de PSX, maar ik heb deze series nog nooit gespeeld. Yeah, a shame zeg dat wel. Ik speel het dit keer wel, dat turn based gedoe bevalt me wel. Natuurlijk gaat het hierbij ook om de storyline.
''The Heartless have great fear of the Keyblade. That's why they'll keep coming after you no matter what. '' - Ansem
Gozer sinds wanneer hou jij van turnbased? 0.0
Ooit een keer op de ps2 een FF game gespeeld, maar denk dat ik er toen nog te jong voor was ;P
Kan iemand mij vertellen of deze verhaallijn ook maar iets met een andere game samenhangt, zoja met welke dan, wil graag hem een keer proberen maar niet als ik het verhaal toch niet ga snappen![]()
Nieuw verhaal.. nieuwe kansenOorspronkelijk geplaatst door Maikello
![]()
Elke Final Fantasy heeft een opzichzelf staand verhaal. Behalve bij FFX-2. FFXIII versus speelt zich af in dezelfde wereld als FFXIII maar heeft totaal andere personages en een totaal ander verhaal.
Wat lees je hier, het bericht staat boven
Even wat "lekker maak" filmpjes:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Nh7_ZZUsPss&feature=related[/youtube]
Game play filmpje:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9dIRHotCf3Q&feature=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FpvdP2kMaKI&feature=related[/youtube]
Aftellen maar! Ik denk dat ik voor mijn eigen deur in een slaapzak ga liggen wachten tot de postbezorger komt ;D
Hopelijk wel aan de binnenkant van de deur, he? Niet buiten gaan liggen...Oorspronkelijk geplaatst door Tuureluur
Damn ik zou hem zo wel willen bestellen, maar ik heb geen credit card![]()
Ik denk dat ik me moet schamen, dit wordt me eerste Final Fantasy game dat ik ga spelen!:o tijdens me "game-carriere" heb ik al zoveel over final fantasy gehoord, maar ik heb hem ook nog nooit gekocht, maar FF13 ziet echt wel netjes uit?
Nog een vraag, zit er een online in?! zou wel vet zijn een soort MMORPG op ps3
EDIT: misschien komt het wel omdat ik de gameplay zo raar vond
ik hoop dat ze dit keer wel die vervelende radom fight weg gelaten hebben , want dat was toch altijd vervelend
ff7 had dat erg , ff8 weer een stukje minder 10 had er ook niet zo veel last van.
ben benieuwd wanneer de nieuwe suikoden uitkomt![]()
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers