vandaag beginnen we om 7uur, maar omdat ik, en nog 3 mensen net probeerden hun win streak te verbeteren zijn we nu bij 12 (Sabotage) dus misschien laat ik iemand anders hoste en regelt die het dan wel (Shalliewallie, mu12der enz)
vandaag beginnen we om 7uur, maar omdat ik, en nog 3 mensen net probeerden hun win streak te verbeteren zijn we nu bij 12 (Sabotage) dus misschien laat ik iemand anders hoste en regelt die het dan wel (Shalliewallie, mu12der enz)
Man is echt lache tikkertje, gisteren eerste keer meegedaan
Maar ik had zwaar lagg toen we met 10 ofzo waren, en volges mij kan ik er alleen in als Dennis of Shalli host en mij uitnodigt
Bij de rest heb ik problemen.
Glitchsessies zijn ook lol manne![]()
Kan je een lijstje geven wie er meededen (Je hoeft niet heel veel je best te doen omdat ik de meeste al in mijn vriendenlijst heb maar ik wil nieuwe mensen (Die ik er nog niet in heb toevoegen) En sirpudding wil je mij toevoegen want dan kan ik je ook invite voor tikkerjte meetings
Moet nu weg, voeg mij toe: SirPuddingOorspronkelijk geplaatst door gangstha95
Ik accepteer het dan morgen wel
ik zit nu in italy zonder ps3, stuur mij maar een invite dan accept ik hem over ong. 8/9 dagen
En wat is je PSN naam?
En, wtf, jij hebt -40 karma!!!!! Hoe kan dat? Is er iemand die jou dagelijks -karma geeft ofzo?
mijn psn is gangstha95 en ja, er zit volgens mij iemand een beetje doelloos mij -1 telkens te geven![]()
Volgens mij doet die dat niet meer.
Je staat al een paar dagen op -39
Rickass is dat een bekening ? :o maar als ik terug ben heb ik ook wel weer zin in en tikkertje meeting! hopen dat er nu ook weer oldschool is bij MW2 zal wel niet vanwege de vele glitches.. die er dan mogelijk zijn
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
Ik hoop dat bij MW2 ook old-school is, maar dat het dan niet gehackt gaat worden zoals bij cod4 nuwant dat is echt een schaamte dat zo'n supergoede game dan gehackt gaat worden, en ik hoop dat dan hack-tutorials verwijderd worden door de mensen bij youtube (Maar dat doen ze toch niet).
KLOTEHACKERS!!!![]()
Ik wil geen old school bij MW2 hoor.
Denk dat ze dat toch uitsluiten voor de glitches.
Anyway, waarom doen we niet eens iets anders? Een iemand neemt de desert eagle/of wat dan ook (full ammo), gaat in het midden staan, gaat dan naar de anderen op zoek en knalt/steekt ze neer.
De anderen mogen kniven ;D De kerel die de zoeker neerknifet mag volgende keer in het midden.
Nja tikkertje is ook wel leuk, begrijp me niet verkeerd he, je mag me altijd uitnodigen
ja ik ga denk ik ook wat anders verzinnen, ik ga erover nadenken. Ik heb er al 1.
Tikken maar dan met een shotgun.
Tikken maar dan met een bolt action sniper!!!(M4A03, R700) Pure lol dan! Maar het is wel heel moeilijk, zondag gaan we misschien tikkertje doen en maandag ook. Ik kom waarschijnlijk vaak online.
Dan heb ik nog liever een potje no-scope snipen. :-\
Boom, baby!
maakt mij niets uit
one shot, one kill, no luck, pure skill.
EDIT: FF dit topic weer een klein beetje op gang brengen,
Wie heeft er zin om vanavond 19.30 tikkertje te doen(Zaterdag 26 sept)? We hebben het al een lange tijd niet gedaan..
Ik stuur ook nog wel berichten op psn..
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers