Ja, als je een ander hoedje pakt, moet je dan weer met die klasse opnieuw levelen? Of kan je dan al als je al eerder die had geupgrade dan wel dat geupgrade doen?
Ja, als je een ander hoedje pakt, moet je dan weer met die klasse opnieuw levelen? Of kan je dan al als je al eerder die had geupgrade dan wel dat geupgrade doen?
Nee, je upgrade als het ware de hoedjesmachine, dus alle hoedjes die uit die machine komen zijn geupgrade. Deze zijn oneindig. Maar je moet wel bij elk spel opnieuw de machines upgraden.
Momenteel kan je elke machine maar 1 keer upgraden, maar ik geloof dat ze bezig zijn met meer upgrades en klasses, waaronder de Ninja.![]()
vet lol
Nee meer vragen komen online wel via de headsetThanks, bedankt
![]()
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Moet nog een paar trophy's voor dit spelleke, dus kan ook wel weer een keer meedoen.
Dikke kus voor je Naomi! Ik zeg maar zo: Ik zeg maar niks!
wordt deze game nog veel gespeeld? anders koop ik hem namelijk ook ff![]()
PSN Gamercards
Need for Speed: Shift - Assassins creed 2 - Terminator Salvation - Fuel
Check mijn verkoophoek: KLIK!
ik vind het wel een leuk spelletje en de trophies zijn ook nog niet zo moeilijk... de meeste dan
Want de meeste trophies kun je zo halen met behulp van een eigen server en wat bots
Zo las ik in een trophie guide![]()
Er zijn er maar 2 die ECHT moeilijk zijn... I.m.o. horen die niet bronze te zijn.
@ Smaiden, momenteel... Volgens mij door niemand, maar binnenkort komt de DLC uit geloof ik(inc. nieuwe trophies meen ik)... Dan ga ik weer aan de bak.![]()
Ik heb fat princess gisteren gedaan, heb me ermee kostelijk vermaakt
Zijn er mensen die vandaag zin hebben om te spelen met mij?
Als ik online moet je me maar even aanschieten. Dan speel ik wel een rondje met je mee.Oorspronkelijk geplaatst door gangstha95
ok, ik heb je nog niet online gezien volgens mij...
EDIT: Ga je vandaag toevoegen, en ben inmiddels al SCHILDKNAAP
EDIT EDIT: Ben soldaat, iemand die nog zin heeft in FP.
Is er toevallig nog iemand hier die ook het uitbreidingspakket heeft gekocht?
Ik heb een vrijwilliger nodig die 20 keer als piraat en 20 keer als ninja wil sterven voor mij.. 2 zilveren trophies namelijk. :-)
Ik weet dat het hier vrijwel dood is, maar ik heb de smaak weer te pakken. Ik ben al weer volop aan de gang met Fat Princess. Eens zien of ik ook de 100% kan halen wat Trophies betreft. Opvallend is hoe druk sommige rooms nog zijn.
Pff, dat is wel heul lang geleden haha. Wel leuke game! @Rinus454; Wil dan misschien ook wel weer meer online spelen :-)
Dikke kus voor je Naomi! Ik zeg maar zo: Ik zeg maar niks!
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers