Als je snel bent kan je het gratis huisje kopen van Home normaal kost die 3 euro ofzo iets.. maar er is een bug en nu is die tijdelijk gratis ofzo
dus als je snel bent ren naar het winkelcentrum en gaa naar die huisjes winkel![]()
Als je snel bent kan je het gratis huisje kopen van Home normaal kost die 3 euro ofzo iets.. maar er is een bug en nu is die tijdelijk gratis ofzo
dus als je snel bent ren naar het winkelcentrum en gaa naar die huisjes winkel![]()
Lol, niets voor mij maar toch bedanktHeb het inFamous t-shirt ook overgeslagen ;D
Lol
Die nieuwe die vandaag is uitgekomen![]()
City Penthouse is het
Maakt mij het uit dat het niets voor mij is? Tis gratis en ik ben Nederlander! Nederlanders willen alles hebben, zolang het maar gratis isOorspronkelijk geplaatst door Tsjitjingking
Het penthouseOorspronkelijk geplaatst door Arjan Elfring
![]()
Heb je hem al?Oorspronkelijk geplaatst door Rinus454
want had gelezen dat die bij de een gratis is en bij sommige nietdus dan moet je wel geluk hebben
Ik heb hem ja!
Hij liep wel vast toen ik er naartoe wou gaan, maar ben er inmiddels wel ingekomenWel gruwelijk irritant die sirenes de hele tijd
Anyway, bedankt he![]()
NP![]()
heel het forum vn EU Home staat vol met boze gasten die hun geld terug willen ;D ;D![]()
Ik gok dat straks gewoon iedereen die gratis die kamer heeft bemachtigd, eruit gekickt zal worden![]()
Laten we hopen van niet :-\ :-\ beswel grappig zon extra huisje en hij is 2x zo grootOorspronkelijk geplaatst door Rinus454
heb niet eens zoveel spulle om allemaal derin te zette
Ik ga eens in de 2 maanden ofzo, alle winkeltjes af, op zoek naar gratis spullen
Daar kom je idd niet erg ver mee
Maar met wat creativiteit kun je nog best wat verzinnen
Momenteel heb ik een pilaar gemaakt van log cabin vazen ofzo
En in mijn huisje aan zee heb ik allemaal voetenbankjes opgestapeld
Ik speel nooit home, ik vind het saai dus ik hoef dat huis ook niet..
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers