WhatPulse
Keys:475
Clicks:735
Kilometres:0,07
Wat de neuq heb ik het over? Ik heb het over WhatPulse. Een handig programmaatje, dat ik op mijn laptop heb staan, dat bijhoud hoeveel toetsen je indrukt, hoevaak je klikt met je muis, hoever je muis aflegt en nog véél meer!
Maar wat is nou de reden van dit topic, hoor ik je denken? Nou, Nederland staat momenteel 2de op de wereldranglijst van meeste kliks(België 8ste, geloof ik) en mij leek het leuk om ons voorbij die hardnekkige Amerikanen te zetten, of althans eraan bijdragen.
Verder kun je met dit programmaatje een team vormen, waarmee je weer een aparte ranglijst kan beklimmen. Prima reclame voor ps3clan.nl, toch?
Dus? Doe je mee?
Hier doe je het programmaatje downloaden!
Hier doe je registreren!
Tot slot doe je jou eventjes hier toevoegen aan het team
Hoe doe ik pulsen?
Stap 1: Dubbelklik hier:
Stap 2: Dat is het, dan zou het moeten werken.
Als je niet steeds zoekt om op de W te klikken, dan kun je het ook zo instellen dat die bij een bepaald aantal keys, click of uren automatisch doet pulsen. Dit doe je als volgt:
Stap 1: Klik met de rechter-muisknop op de W
Stap 2: Ga naar "program settings"
Stap 3: Er opent een raam, hier kun je onder andere aangeven bij welk aantal keys, clicks en/of uren je wilt pulsen.
Voor de duidelijkheid WhatPulse houd ALLEEN bij welke toetsen etc. je gebruikt. Verder niets, dit programmaatje doet dus ook niet jou privacy schenden. Dit is meerdere malen getest door talloze mensen.![]()

) en mij leek het leuk om ons voorbij die hardnekkige Amerikanen te zetten, of althans eraan bijdragen.

Met citaat reageren

Dat kan natuurlijk ook 

Favorieten/bladwijzers