Yeah.. plek 733..
Vraag me af hoe we in godsnaam nog steeds stijgen met maar iets van 5 actieve pulsers..
P.S. nieuwe leden zijn altijd welkom..![]()
Ja, allemaal kicken! Ze voegen toch niets meer toe.
Nee, behouden! Hoe meer, hoe beter.
Geen idee..
Yeah.. plek 733..
Vraag me af hoe we in godsnaam nog steeds stijgen met maar iets van 5 actieve pulsers..
P.S. nieuwe leden zijn altijd welkom..![]()
ohw cooll.. ga mezelf toevoegen
Mijn Whatpulse kapt er iedere keer mee, dus bij mij staan er nogal wat keys en clicks open die nog eigenlijk gepulsed moeten worden hahahaNaamloos.jpg
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
hahaha...
Voor iedereen die zijn clicks wil boosten...
http://spele.nl/games/avontuur/renne...gen/run-kitty/
Ghehehe
Whatpulse vroeger wel is gedaan maar toen crashte het programma op mn vorige pc dus ik ga er ook niet meer aan beginnen![]()
Maar eens een shout-out doen aan onze nieuwe game-buddy's van NCe.. Met die PC gamers in het team moeten we toch in no-time aan de top staan?
Oh, btw.. We zitten bijna in de top 500 van beste teams wereldwijd.. Hoe awesome is dat?![]()
Volgens mij puls ik al een tijdje niet meer! Sinds ik nieuwe computer heb. Eeuwig zonde haha! Snel weer installeren
Twittah: @BramHuijgen
Sergeant of the Master Sergeants Most Important Person of Extreme Sergeants to the Max!
OMG how usefull![]()
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers