beuk moet ook meedoen met de competitie!!!
beuk moet ook meedoen met de competitie!!!
exit:''rayklooster''<br /><br />enter: ''R-zinho''
Dan istie 5de of 6de reserve als we het eerlijk doen..Oorspronkelijk geplaatst door rayklooster
| Forza Internazionale |
tuurlijk, heb ook niet gezegd dat ie met de 1ste terecht komt, kwam thax ook niet!!! Onderaan beginnen![]()
Nee oke , komt er weer een soort van 2de divisie of 1 grote?
| Forza Internazionale |
hmm, komt zo een vergadering op hoog niveau ;D Zodra we wat weten, horen jullie het wel...
kunnen mensen ook idee-en aandragen? of is jullie vergadering al afgelopen?Oorspronkelijk geplaatst door rayklooster
| Forza Internazionale |
haha, ik wacht eigenlijk op bericht... gewoon ff wat heen en weer pm'en met baco
Tuurlijk mag/kan dat... al een paar x aangegeven, als je iets hebt... meld het en maybe kunnen we er wat mee!!!
Alleen maar beter als je met iets komt, we doen het met zijn allen toch![]()
Ik heb met baco iets neergezet, zoals bv 1ste divisie gaat goed, maar 2de loopt niet, als iemand daar wat voor heeft, graag of andere idee'en of voor de beker maakt niet uit alles is welkom...
Als nix is of we kunnen er weinig mee, dan houdt op
Duzzz laat maar weten wat het is![]()
Check pm!Oorspronkelijk geplaatst door rayklooster
| Forza Internazionale |
nix ???
kiddin
check je pm
Wie wil vanavond/vannacht?
| Forza Internazionale |
Ik moet ff weer gaan spelen.. Lang niet meer gespeeld.. alleen maar clubs zitten spelen..
Pm me als je wedstrijd wilt.. Rstorm zodra we online zijn spelen we![]()
Ik ben er nu, is btw de fifa club : PS3clan , de officiele club hiervan ?Oorspronkelijk geplaatst door Thaxcloner
Er zijn zelfs 2 clubs, P3C Holland en nog 1tje, maar worden niet gebruikt.Oorspronkelijk geplaatst door xCoD4xBasx
| Forza Internazionale |
Ik wil nu ff wedstrijdje doen voordat Federer - Karlovic begint.
Wie durft?
ik, hoelaat begint federer? beter ernaOorspronkelijk geplaatst door SilverNL
| Forza Internazionale |
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers