Dadelijk gebakken aardappeltjes met sla en een schnitzel met zigeunersaus en als toetje yoghurt met aardbeien![]()
Dadelijk gebakken aardappeltjes met sla en een schnitzel met zigeunersaus en als toetje yoghurt met aardbeien![]()
Wtf, me moeder heeft ook ff aarbeien gehaald.. ik doe dan gewoon losse aardbeiden met suiker eroverheen of slagroom( Of allebei ) Kook je je eten zelf of is er een vriendin voor jou ant koken?Oorspronkelijk geplaatst door kanzlooz
| Forza Internazionale |
nee zelf... daarom hou ik het gemakkelijk![]()
Inderdaad, is in de zomer altijd lekker, aarbeitjes als toetje!Oorspronkelijk geplaatst door kanzlooz
In de winter neem ik meestal yoghurt met cruesli.. opzich wel verslavend![]()
| Forza Internazionale |
in de winter eet ik boerenkool met worst![]()
Wat dacht je van een lekkere aardappel schotel met broccoli en kaas? ;D echte mannen eten WEL kaas!
| Forza Internazionale |
Ook lekker! Kaas vliegt er hier doorheen, ben een echt kaaskop![]()
Helaas zitten niet zo weinig calotjes in kaas :-[
En die light kaas is fucking duur..
| Forza Internazionale |
- Nasi Goreng met Kipstukjes met Ketjap
- Pandan rijst met Bami en Gado Gado (groenten door elkaar met satésaus erover heen).
Zometeen weer vis eten ...
''The Heartless have great fear of the Keyblade. That's why they'll keep coming after you no matter what. '' - Ansem
Zo... de Chinese Beef Shanghai was goed te eten. Zelf 'gekookt'
![]()
ziet er lekker uit kom op met die recept ;D ;DOorspronkelijk geplaatst door Maulerr
Ziet er netjes uit Maulerr
Die BBQ die ik net heb gehad was ook niet misHeerlijk
![]()
Ja inderdaad ECHTE MANNEN ETEN KAAS. Ik heb zo'n hekel aan mensen die zeggen echte mannen etengeen kaas.. pff meestal zijnze klein en slap..in tegenstelling tot mij hahaOorspronkelijk geplaatst door rstorm93
KAAAS, YOGURT FTW.. word jezo sterk als een beerrr.hehe nojoke.![]()
[url=http://ps3clan.nl/leaderboard/]
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers