verkoop die ps3 wel en koop met paar weken ps3 slim ;D
@redje zou ik maar oppassen bij mij is 2x door fifa (op dat moment speelde ik dat dan) de lens kapot gegaan
verkoop die ps3 wel en koop met paar weken ps3 slim ;D
@redje zou ik maar oppassen bij mij is 2x door fifa (op dat moment speelde ik dat dan) de lens kapot gegaan
exit:''rayklooster''<br /><br />enter: ''R-zinho''
ja mijn cd's worden ook tamelijk warm/heet
weet niet of jullie hier ook last van hebben ???
maakt ie veel lawaai of af en toe tikken zeg maar?
Ik stop ermee, begin wel opnieuw onderaan in de 2de divisie( tenzij ik pes ga kopen)en als er plaats is
Duz baco moet jij maar alles bijhouden(of iemand anders die dagelijks online is)
Sorry jongens, baal er meer van als jullie
Net hele tijd aanstaan met andere spel(len) doe fifa erin en gaat weer tekeer, haal fifa eruit en doe ander spel in nix aan de hand
??? Lijkt me dat aan spel (disc) ligt
ja man dat tikke heb ik ook af en toe
nu valt het wel mee raar genoeg :-\
maar 9 van de 10 keer heb ik ook dat tikke wat jij zegt :-\
owh dat getik is niet erg, lens die op en neer gaat... als ie begint te blazen (zeg maar) dat de lens niet goed leest dan is ''fout''Oorspronkelijk geplaatst door Redje-_-roy
Ray, wacht nou maar ff. Je kan altijd enkele potjes inhalen. helemaal als je een nieuwe Ps3 gaat kopeninhalen is echt het probleem niet, ook niet voor de evt vervanger!
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
ha, was geintje van nieuwe ps3 kopen! Durf dat niet voor te stellen aan mijn vrouwtje! Die haat die de ps3 alOorspronkelijk geplaatst door bacardiboy-dh
Als nog lang duurde had ik wel andere 09 gekocht maar met een paar weken komt nieuwe spel uit, focus is me daar op
gelijk heb je
iets langer als een maand geduld
alleen dit betekent wel dat jij weg valt uit die 10 vs 10 :-\ ??? ???
hmmm, niet voor aangemeld volgens mij, tenminste niet dat ik weet
Oja klopt naja beter voor ons
scheelt ons weer werk om een andere te vinden ;D
''klinkt lullug voor jou maar niet zo bedoeld :-*''
kan proberen of zwager spel kan ruilen(werkt in zo'n gamezaak), maybe nog mzl! enige mogelijkheid nog ha
Zal wel niet kunnen
dat bedoel ikwe kijken wel of een ander joinen wilt als je 100 % zeker geen nieuwe fifa kan regelen
![]()
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
nou jongens, heb fifa disc ff omgeruild
Hopen dat nu goed is, anders moet ik ff ps3 omwisselen
verkopen -> nieuwe kopen
Straks maar ff proberen, hoop dat nu eindelijk weer goed is! doe dan gooi naar de titel, gister goed gevoel over gehouden aan de wedstrijden tegen storm, leek weer een beetje op spel zoals ik de competitie begon... toen speelde ik ook zonder cdm nadat ie toen was kapot gegaan ben ik met cdm gaan spelen
Nou hoop dat alles weer goed gaat nu
Lawaai moet je bij fifa niet op letten, is bij mij ook altijd een herrie. Vooral als die opstart.
Goedzo Ray, nooit opgeven he.. ik speel echt zo bagger na 2 weken vakantie.. dit word echt niks
| Forza Internazionale |
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers