jullie zullen het wel bevallen ;D En ik kan alvast verklappen dat er met de (waarschijnlijk) nieuwe opzet nu écht de beste FIFA spelers van Ps3clan naar voren zullen komen..
jullie zullen het wel bevallen ;D En ik kan alvast verklappen dat er met de (waarschijnlijk) nieuwe opzet nu écht de beste FIFA spelers van Ps3clan naar voren zullen komen..
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
was bijna opgestapt!!! lol
exit:''rayklooster''<br /><br />enter: ''R-zinho''
hehe![]()
goede tussenweg? ik milan rest 3 sterren teams?
jij mag met milan spelen hoor, je krijgt je zinOorspronkelijk geplaatst door Haagse070
Als beloning dat je de 2de divisie zo goed beheert heb![]()
| Forza Internazionale |
LOL hahaha ja idd, omdat je dat zo goed gedaan hebt
edit:
Stel nieuwe opzet geen succes, dan gaan we gewoon verder op oude manier ''teams staan vast''
hey niet met zn 2en dom gaan doen tegen haagse he, hij blijft een hagenees dus dan voel ik me genoodzaakt om hem te verdedigen
en een mod uitdagen (laat staan 2) is nooit slimhahaha
Maar... nieuwe opzet lukt makkelijk, kan niet inzien waardoor het geen succes zou worden
Doe je wel stoer achter je pc-tje maar in het echt jongen...
Nee bac jwt was maar grapje![]()
| Forza Internazionale |
haha... word steeds vijandiger, vorig seizoen ging er zo vriendschappelijk aan toe!
edit: 2 kampen krijg je duz mod vs deelnemers(of wat anders) die gozert zit steeds een beetje de boel te dollen, duz denk ga er eens op in... geen reactie! (oude en nieuwe topic)
moet baco opnemen (zijn ze zo in Den Haag joh?)
Moet ik nu al beginnen tegen Barcelona ?
Heb je expres gedaan heah ?![]()
''The Heartless have great fear of the Keyblade. That's why they'll keep coming after you no matter what. '' - Ansem
Wie zit wat te dollen vertel het is dan?
Rstorm lucht je hard is wat zit je dwars.?
denkjewel niet dan.. gaat toch nergens over.
Ik heb heel de opzet van de 2e divisie gedaan tijdj alles bijgehouden op een gegeven moment ging dat niet meer toen heeft iemand het over genomen so what ?... k heb ook nog een cod clan dat ik moet bijhouden en wat ik met plezier doe.
Niks meer joh, maar zoals je toen reageerde op die deadline vond k echt dom.. maargoed hebben we het al over gehadOorspronkelijk geplaatst door Haagse070
![]()
| Forza Internazionale |
hmm programmering heb ik je opgestuurd, dat is meeste werk, jij hebt de ranglijst gemaakt... maar doe maar strijk maar met de eer hoor!!!Oorspronkelijk geplaatst door Haagse070
Je hebt geen welkom meer nodig hiero in de 1ste divisie, hou je wel een beetje rustig (in) want je kan er ook weer zo snel uit... maakt me niet uit dat je mod bentJij moet goede voorbeeld geven, duz doe dat ook!!!! enne vriendjespolitiek doe ik niet aan! met dat gedram om een 5ster team
Duz laten we nu gewoon allemaal weer ''beleefd'' tegen elkaar doen en een leuke tijd van gaan maken straks
jep zoals ik het verhaal hoorde rstorm vond ik het logisch dat hij zijn wedstrijden niet kon spelen tuurlijk is der een deadline tuurlijk moet iedereen zich der ook aan houden maar je moet ook vanuit jezelf kijken hoe zou jij het vinden dat weerhoud er niet van dat je gewoon kampioen bent. ook snap ik niet wrm ray opeens kwam want het ging tussen mij en rstorm. fijn seizoen
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers