Bedankt voor de uitnodiging Rickass maar ik concentreer mij even op BF1943 vooral nu er wars aankomen willen we niet giga afgemaakt worden ;D
Bedankt voor de uitnodiging Rickass maar ik concentreer mij even op BF1943 vooral nu er wars aankomen willen we niet giga afgemaakt worden ;D
Women need a reason to have sex. Men just need a place.
Ik kan niet meedoen nee dan ben ik namelijk op vakantieOorspronkelijk geplaatst door Mu12DeR
Praesent in Lucem, Aliquam in Tenebris
hmm in principe kan het 1 weekje duren maarja ligt er gewoon aan of iedereen zijn matches kan spelen de rest is niet zo moeielijk al het geregel eromheen als iedereen maar gewoon speelt.Oorspronkelijk geplaatst door smaiden
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
ik doe zekers mee
partysquad geef ff je psn id op.
in principe mag je dat zelf afspreken dus dan neem ik aan dat je meedoet ?Oorspronkelijk geplaatst door Secuencia
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
aangezien ik terug ben van vakantie zal ik het gaan regelen is dit de hele lijst die meedoet met het toernooi ?
ik wil ook meedoen
zet mij ook maar op de lijst
PSN: pinkStyleZ & BeastMode_NL
don't get into my vision, or else your live turns into a suicide mission! ;o
nog 2 mensen jongens kan iemand ff 2 gassies regelen ? ;D dan is het bracket vol en kunnen we beginnen :o
Ik moet me helaas afmelden. :-[
Maat van me wilde cod4 terug, had hem geleend.
helaas kan ik ook niet mee doen, volgende week weer naar school dus dan ben ik doordeweeks niet meer bij me vriendin en om nou me ps3 de hele tijd mee te slepen. me laptop is al zwaar genoeg :-\
gepensioneerde ITG`er
![]()
Ik vraag shallie misschien nog wel, maar ik weet niet of ik ook eigenlijk wel zin heb in het toernooi, ik wil gaan levelen naar prestige 10 :-\Oorspronkelijk geplaatst door Mu12DeR
dat heeft tog niks te maken met de 10th prestige behalen? je bent maar hoogstens 10 min bezig met een potje 1vs1Oorspronkelijk geplaatst door gangstha95
maarja ik denk dat we maar moeten stoppen met het toernooi want iedereen haakt af.... :-\
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers