Oorspronkelijk geplaatst door Redje-_-roy
moet ik weer me hersens pijnigen :-[
gellukig zijn er kalenders uitgevonden ;D
Oorspronkelijk geplaatst door Redje-_-roy
moet ik weer me hersens pijnigen :-[
gellukig zijn er kalenders uitgevonden ;D
Ik doe mee..
Thaxcloner
lijkt je dat verstandig? Aangezien wij toch maar toernooitjes organiseren waar alleen gezeuer is (vind jij) en ik vind dat als jij meedoet er gezeur is (2 toernooien)... Daar heb ik geen zin in![]()
exit:''rayklooster''<br /><br />enter: ''R-zinho''
ray je kan mij bij meedoen zetten
haha mooie zin maar thax moet meedoen.. heb alleen maar 1 potje tegen gespeeld en iedereen vind hem de "god" van fifaOorspronkelijk geplaatst door rayklooster
K3ZZ4nl OUT <br />---------------<br />I3enzemA IN<br /><br />
haha, ik wil natuurlijk zo'n sterk mogelijk deelnemers bezetting. Maar heb geen zin in ellende/gedoe ! ! !
Dit is gewoon voor de fun/plezier
ik vind als ik mee mag doen
moet hij dat ook kunnen
we hebben ruzie gehad met elkaar en het is flink uit de hand gelopen
ik weet verder niet wat er eerder al eens is gebeurd of dat er überhaupt daar voor iets is gebeurd.
maar ik vind niet dat ik dan wel het recht heb om mee te doen of althans meer het recht heb om mee te doen dan thaxcloner als
het om die ruzie gaat die wij hadden![]()
k ben et met je eensOorspronkelijk geplaatst door Redje-_-roy  
.. En k denk dat et wel opgelost is..(hoop ik)
Ik wil alleen niet dat mensen gaan zeuren om hoe ik speel.. (K zeg et nu alvast zodat jullie weten dat ik daar niet tegen kan)
FIFA IS FIFA, HET MAAKT HELEMAAL NIET UIT OM HOE JE SPEELT. KRITIEK HOORT ERBIJ DAT WEET IK. MAAR ER LIGGEN OOK GRENZEN...
Nee Thax lag er al voor jullie ruzie uit omdat hij ongefundeerd kritiek had op de tournooileidingOorspronkelijk geplaatst door Redje-_-roy
Wat ging nou te ver dan? kan me alleen herinneren dat je nog steeds geen goede connectie kon krijgen met de andere spelers? nou als dat het was weet je prima wat de oplossing is, namelijk je verbinding in orde maken want geen tegenstander wil in bap tegen jou spelen met die vertraging.Oorspronkelijk geplaatst door Thaxcloner
En over je manier van spelen is er volgens mij nooit iets gezegd, kan me vergissen?
tja tegen thax heb ik verloren door die FIJNE BAP hehe. comon THAX take the challenge!![]()
K heb een goeiie connectie.. Het is gewoon Nat type 2 dus ik weet niet waar jullie over pratenOorspronkelijk geplaatst door beuk_nl
En ik was trouwens ook gekicked omdat ik ruzie had met redje. Dus daarom wil ik dit keer weer meedoen. Omdat ik gewoon wil laten zien dat ik die beker kan krijgen.
Daarvoor hadden we al besloten om jou eruit te knikkerentrouwens jij zei al voordat we dat van plan waren
Hoeft niet.. Gooi mijn maar uit deze toernooi  Zijn jullie allemaal wel blij mee. En ik zelf ook
Nadat gedoe met redje, hebben we meteen besloten om jou ook te weren uit de competitie en redje hebben we gewaarschuwd!
dit zijn de feiten
Maar nu maar over ophouden, ok
Begint al gezeur, terwijl we nog bezig zijn met de aanmelding![]()
ja oke dat wist ik niet ray sorry maar ik d8 dat hij alleen met mij ruzie had vandaar dat ik zei van
'' ik vind niet dat ik meer recht heb om mee te doen''
maar er is dus meer gebeurd ben ik niet bij geweest
maja het is jullie toernooi en jullie bepalen
ik doe in ieder geval mee en hoop dat het animo een beetje hoog is
dat je lekker veel poules krijgt![]()
dat betwijfel ik aangezien het vakantie is.. zal ik een poll maken voor thax?grapje. peroonlijk vind ik dat ie mee kan doen...
@thax: die beker kun je vergeten... heb namelijk net een plekje vrij gemaakt voor hem![]()
Ik zie geen reden om hem mee te laten doen!
Laten we hier maar over op houden, als iemand er over door wil gaan doe dan maar via pm...
@redje: als daar alleen om was geweest, dan deed jij ook niet meer meeHoop ook dat er een paar leuke ploegen mee gaan doen, en dan mooie poules maken
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers