Ik heb problemen met enkele trophies! De Gipson-vloek, de venhola ice, de poon sang, volle bus, 1e time-out en onvervalste winnaar lukken niet! Kan er mss iemand een beetje helpen?
Ik heb problemen met enkele trophies! De Gipson-vloek, de venhola ice, de poon sang, volle bus, 1e time-out en onvervalste winnaar lukken niet! Kan er mss iemand een beetje helpen?
Hey, welkom op de site als ik je nog geen welkom geheten heb.
Voor je problemen met volgende trophies kan ik je doorverwijzen naar onze supergoeie Trophy Guides via de link
http://ps3clan.nl/trophy-guides/
en in jouw specifiek geval naar http://ps3clan.nl/2009/07/fifa-09-trophie-guide/
Enkel Onvervalste winnaar is niet meer mogelijk omdat alle competitiewedstrijden al gespeeld zijn, maar deze heb je niet meer nodig om Platinum te halen. De volle bus kon je je inschrijven op het forum , want we hebben een wedstrijd georganiseerd waarbij we met zoveel mensen zijn die een wedstrijd samen spelen...maar geen nood, wegens zo'n succes zullen er zeker nog volgen.
Anywayz, check de gids maar even, je wordt er al op een goeie weg geholpen
Had ik al gezien. Goede guide trouwens! Ma heb de uitleg voor de gipson-vloek en de poon-sang gevolgd maar hij doet het niet!
Bij gipson-vloek als ronaldinho je standaard arena speler is moet je toch gewoon een online teamspel starten, maken dat je aanvoerder bent en dan er voor zorgen dat je met ronaldinho speelt? Of doe ik iets verkeerd?
Bij poon-sang heb ik dus eerst 11 spelers aangemaakt en dan allemaal naar club brugge verplaatst. Daarna heb ik gewoon een online spel niet voor het klassement met club brugge gewonnen en dan zou ik toch die trophy moeten hebben. Of moet ik die 11 spelers opstellen?
Waar kan ik mij dan inschrijven voor de trophy van volle bus te halen?
Het gaat om de teams die je als favoriete hebt staan. Stel je hebt Ajax als favoriete team en PSV als rivaal, dan moet je dus met PSV spelen tegen Ajax om de trophy te halen.Oorspronkelijk geplaatst door toomaat
Alle 11 de spelers moeten in de basis staan, en ook blijven geloof ik.Oorspronkelijk geplaatst door toomaat
Kan niet meer we zitten volOorspronkelijk geplaatst door toomaat
Miss organiseren we nog een keer voor fifa 09 maar dat weet ik niet zeker
omdat fifa 10 er ook al zit te komen![]()
Kan je dan eventueel helpen?Oorspronkelijk geplaatst door Reiverdemon
Ma denk da gij de gipson vloek verward met judasOorspronkelijk geplaatst door Reiverdemon
Ma voor poon sang kan ik mss tegen u spele en kan je me laten winnen e! Zou makkelijker zijn. En heb je soms geen competitie waar je aan meedoet waar ik dan 1 matchke mee kan mee doen! Zo dat ik de 1e timeout trophy ook heb?
Ja dat kan wel voor de poon sang.
Voeg me maar toe op psn, dan doen we wel een x de wedstrijd ervoor.
Ben je nu online? Wat is je ps3 naam? het zelfde als hier?Oorspronkelijk geplaatst door Reiverdemon
Zijn PSN naam zie je aan de linkerkant staan...
Reiverdemon
* *
* Newbie
* [Goed] [Slecht]
* PSN ID:Helbiggetje <<<<<<-
Ga trouwens even naar jouw profiel en vul daar ook je PSN ID enzow in![]()
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers