Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 21 van 21

Discussie: Wat zijn jouw stats?

Status
    rayklooster's schermafbeelding
    iTG V.I.P.

Standaard Re: Wat zijn jouw stats?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rstorm93
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rayklooster
    linksboven of bij online lobby, zijn 2 verschillende levels... hoe krijg je die hoger? door veel fifa tegen de computer te spelen of niet?
    vrd/skill level is 13 bij geloof ik, dan moet je online veel winnen tegen gasten die skill lvl 20 hebben
    13 is bij lobby ?

Want bij die andere level nivo speel ik weleens tegen iemand dik in de 30 en die kan er nix van... Geeft denk ik aan door fifa compeitie etc te spelen hoe ver je bent met spel ofzo
    exit:''rayklooster''<br /><br />enter: ''R-zinho''

Status
    Zaadloos's schermafbeelding
    iTG V.I.P.

Skill level krijg je hoger door zoveel mogelijk te winnen en zo min mogelijk te verliezen.

Ik ben nu skill level 27 geloof ik met 4300 punten
    Never back down, never leave your mates behind. It&#39;s about loyalty, strength and respect.

Status
    rstorm93's schermafbeelding
    iTG V.I.P.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zaadloos
    Skill level krijg je hoger door zoveel mogelijk te winnen en zo min mogelijk te verliezen.

Dat is zeker niet verkeerd, klopt, reeksen maken is de tactiek.
    | Forza Internazionale |

Status
    iTG V.I.P.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rstorm93
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zaadloos

Dat is zeker niet verkeerd, klopt, reeksen maken is de tactiek.
    Het is niet slecht, maar ook nog niet waar ik wil zijn. Op de Ps3 was ik skill level 29 geloof ik dus daar wil ik weer graag naartoe. Voorlopig gaat het nog uitstekend met 185 gewonnen en 9 verloren, alleen door die irritante glitch zijn er heel veel mensen met super opstellingen online en die vermijd ik altijd. Alleen toen straks een gast met Inter en die had alle spelers super snel gemaakt en hij speelde rond in zijn verdediging, nou ik zat me echt op te vreten voor de tv. Maar in de 90e minuut maakte ik de gelijkmaker 1-1 en toen in de verlenging met 3-2 gewonnen, scoorde wederom in de 120e minuut de winnende, ik gelijk hem wacht berichtjes gestuurd wat voor een kansloze het wel niet was.
    Never back down, never leave your mates behind. It&#39;s about loyalty, strength and respect.

Status
    beuk_nl's schermafbeelding
    inTheGame Member

Kijk je echt alleen maar naar Skill level? ik was in fifa08 skill level 26 en in fifa09 slechts skill level 23 maar ik ben echt heel veel beter dan vorig jaar, skill level kan me gewoon niets meer schelen, ik wil alleen maar leuke potjes spelen.
    en daarom speel ik ook met een slechter team tegen random mensen en niet tegen same skill level, want dat zijn echt grote lozers met een 532 en alleen counteren met man utd. en ach die paar spelers die je dan wel random tegenkomt is dan niet zo erg. en soms heel erg grappig, Wie kan nou zeggen dat hij een top 100 speler verslagen heeft met een team als Accrington, en zelfs vanavond nog speel ik tegen iemand met een 622 opstelling, (libero evra, 4 man ervoor en daarvoor nog een speler, met 2 wingers en ronaldo en rooney voorin, ik kom met 3-0 achter en kop 4 keer raak en maak de winnende in de 89ste minuut. dan wil ik wel even in mijn beste duits zeggen dat ik vind dat mensen met 6 abwehrspieler niet kunnen voetballen ;D

Status
    iTG V.I.P.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beuk_nl
    Kijk je echt alleen maar naar Skill level? ik was in fifa08 skill level 26 en in fifa09 slechts skill level 23 maar ik ben echt heel veel beter dan vorig jaar, skill level kan me gewoon niets meer schelen, ik wil alleen maar leuke potjes spelen.
    en daarom speel ik ook met een slechter team tegen random mensen en niet tegen same skill level, want dat zijn echt grote lozers met een 532 en alleen counteren met man utd. en ach die paar spelers die je dan wel random tegenkomt is dan niet zo erg. en soms heel erg grappig, Wie kan nou zeggen dat hij een top 100 speler verslagen heeft met een team als Accrington, en zelfs vanavond nog speel ik tegen iemand met een 622 opstelling, (libero evra, 4 man ervoor en daarvoor nog een speler, met 2 wingers en ronaldo en rooney voorin, ik kom met 3-0 achter en kop 4 keer raak en maak de winnende in de 89ste minuut. dan wil ik wel even in mijn beste duits zeggen dat ik vind dat mensen met 6 abwehrspieler niet kunnen voetballen ;D
    Nee, ik kijk het meest naar het gewonnen aantal wedstrijden en verloren, maar momenteel zit dat bij mij ook wel goed (185 gewonnen en slechts 9 verloren). Het belangrijkste is gewoon een goede pot voetbal, maar dat krijg ik maar heel weinig. Heel veel mensen zijn het al zat als ik 2/3-0 voorsta tegen hun, dat is wel eens jammer. Maar ik ga me niet zitten inhouden zodat hun denken nog een kans te maken.

Maar ik speel gewoon niet tegen die dreamteams als ik ze kan ontwijken. Vaak zie je dan mensen met Manchester United als 0,5 sterren teams of stats in de 90+ en dan weet ik al genoeg.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten