Aangezien we blijkbaar zóveel offtopic blijken te lullen overal en nergens, heb ik er maar een topic voor gemaaktallerlij grootste onzin wat met NIKS te maken heeft, kan je hier nu kwijt, ipv in alle andere
enjoy![]()
Aangezien we blijkbaar zóveel offtopic blijken te lullen overal en nergens, heb ik er maar een topic voor gemaaktallerlij grootste onzin wat met NIKS te maken heeft, kan je hier nu kwijt, ipv in alle andere
enjoy![]()
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
jamaar daar is dit hele offtopic forum toch voor?
hè... ja maar als we hier offtopic gaan praten dan zou het toch ontopic zijn... ???
Jij hebt helemaal gelijkt Kanz. Dan heeft dit topic dus ook geen zin?Oorspronkelijk geplaatst door kanzlooz
![]()
alleen als je het ergens over wilt hebben maar das dan weer een topic..
net als dit verhaaltje.. is uitleg over off topic dus moet eigenlijk ook weer in apparte topic...
Dus oftopic blijven....
Het nergens over hebben anders een waarschuwing van Modje en een slotje op het oftopic omdat je zo nodig ontopic gaat...
iedereen snap? ;D![]()
![]()
Dat snappen we echt helemaal Mighty.
Ik denk dat je in het hele offtopic gedeelte. Dus niet alleen dit topic vrij lastig een warning kan krijgen hoor.
ik denk dat dit wel een beetje offtopic is ;D
PSN Gamercards
Need for Speed: Shift - Assassins creed 2 - Terminator Salvation - Fuel
Check mijn verkoophoek: KLIK!
ontopic ik heb zin om te gamen maar moet leren
There's a storm coming.
lekkende , doodbloedende vrouwelijke gamers ... is dat offtopic?
Hadden we hier niet al een apart topic over? ;DOorspronkelijk geplaatst door dragon_unleashed
Gewoon zeggen waar je zin in hebt...Moet morgen om 8u30 in school zijn, moet me uitschrijven![]()
Yey, morgen 1e en 2e uur vrij. ;D
''The Heartless have great fear of the Keyblade. That's why they'll keep coming after you no matter what. '' - Ansem
Morgen de hele dag vrij....
Een verzinnen wat te gaan doen....hmmmmmm??
Maar daarna ben ik wel 13:10 uit. Dus het valt best wel mee.
Mighty ? Jij ? Weet niet wat je moet doen ? Ga eens lekker op Trophy jacht, zoals je altijd hebt gedaan.![]()
''The Heartless have great fear of the Keyblade. That's why they'll keep coming after you no matter what. '' - Ansem
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers