Simpel is een abbo![]()
"Een post zonder een emoticon, is een dag niet geleefd!"
"If it aint Dutch, it aint much!"
Be yourself no matter what they say.
375 is veel te duur man, ik hoef alleen maar te whatsappen en Twitter![]()
Ik ga voor de S3, morgen ff kijken bij de vodafone winkel hoe dat ding bevalt. Ik krijg 'm inclusief abbo van mijn ouders als ik overga, en dat is dus niet moeilijkMisschien is de Galaxy S Advanced/Plus wel wat voor je weet ik veel.
@Gorkumpjes; misschien zit hier iets leuk tussen, had een vriend z'n experia arc S gehaald. http://www.gsmtopdeal.nl/
http://www.gsmtopdeal.nl/product/sam...axy-ace-black/ (Ace 17,50)
http://www.gsmtopdeal.nl/product/son...peria-arc-s-3/ (Xperia arc S 17,50)
Van deze bijv. zou ik eerder voor de arc S gaan.
Laatst gewijzigd door NLSoldaat95; 15 juni 2012 om 23:13
Ja, noob, ik moet alles zelf betalen. Opleiding, lenzen, zorgverzekering, dus zoveel heb ik allemaal niet makken
Bij Simpel.nl kan je gewoon je eigen abbonement (sim-only) samenstellen, en ik uit ervaring ik al weet dat ik hoogstens per maand 10 minuten bel en hoogstens 20 sms'jes verstuur, zat ik dus te denken aan een halve gig aan internet...
Van simpel wordt je ook simpel, ik krijg zo veel mensen bij mij in de winkel die er problemen mee hebben...
Ga dan naar telfort. Daar heb je internet 250 mb voor 9 euro + 150 min voor 4 euro + 100 sms voor 2 euro. Nu geen aansluitkosten. Ben je voor 15 euro in de maand klaar. Galaxy y of ace erbij en je hebt een top toestel met een topabbonnement op kpn netwerk
PSN Gamercards
Need for Speed: Shift - Assassins creed 2 - Terminator Salvation - Fuel
Check mijn verkoophoek: KLIK!
Ik heb ook simpel en heb er opzich tot nu toe geen enkel probleem mee ondervonden. Internet is gewoon op het T mobile netwerk en op het gebied van bellen heb ik af en toe slecht bereik, maar niets noemenswaardig eigenlijk. En aangezien wij in dezelfde omgeving wonen zal dat bij jou ook wel meevallen dan![]()
Wij hadden laatst de vertegenwoordiger van t mobile in de winkel en die vertelde dat je het eigenlijk zo moet zien bij providers als ben en simpel:
Stel er staan 100 mensen in een kamer, een 90 hebben tmobile ( echt de provider tmobile, dus geen simpel) en 10 hebben simpel. En ze moeten alle 100 tegelijk bellen, heben de mensen die simpel hebben slecht/geen bereik, doordat tmobile zijn volledige netwerk voor zijn eigen klanten nodig is.
Dit gebeurt eigenlijk zo vaak. Maar omdat het om zoveel mensen gaat heb je gewoon matig bereik. Maar het komt echt heel vaak voor dat mensen gewoon simpelweg erg slechte verbinding hebben. En dat heeft niets te maken met dat het op het tmobile netwerk zit, want dat is gewoon een goed netwerk.
PSN Gamercards
Hmm, tot nu toe nog geen last van gehad, maar ik bel (bijna) nooit en zit 90% van de tijd ook op wifi...
Haha dus daarom merk je het niet :p
PSN Gamercards
Ik heb echt zelden dat ik 3G heb met tmobile, heb altijd H of G, en soms ook gewoon helemaal niks. En dan ook nog dat ik in Amsterdam woon, is toch niet acceptabel?
Iedereen heeft soms op de raarste plaatsen geen verbinding, ik heb vaak geen verbinding als ik ook in een grote plaats ben.
Forza Ferrari!!
Ik heb met vodafone bijna overal verbinding gehad, terwijl het weleens op dezelfde plaats enorm kan verschillen.
Net naar de vodafone winkel geweest om te kijken voor een blauwe S3 als showmodel, die hadden ze niet pff, ook niet belcompany of de phonehouse![]()
Klopt, productieprobleem. Alleen de witte is leverbaar.
There's a storm coming.
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers