Pagina 6914 van 7023 EersteEerste ... 5914641468146864690469126913691469156916692469647014 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 103.696 t/m 103.710 van 105333

Discussie: Offtopic topic

Status
    NLSoldaat95's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: NLSoldaat95 Steam ID: DutchSoldierboy95

Standaard Re: Offtopic topic

Jup, en een witte S3 ga ik echt niet nemen

Maar de aanbieding met dat ding verloopt op 1 juli en volgens mij krijg ik 30 Juni te horen of ik over ben, ik ga eruit van wel natuurlijk, sta er niet heel slecht voor :p
    Anders wacht ik tot september en dan is de telefoon al ietsje goedkoper, ik zie het wel.

Status
    Tuureluur's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: Tuureluur2008

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricotjuhh88 Bekijk bericht
    Mogguh, vandaag me huis maar is grondig schoonmaken!
    Laat me raden, je krijgt vrouwelijk bezoek?

- - - - Samengevoegde post - - - - - -

Ow yeah :-)

Dikke kus voor je Naomi! Ik zeg maar zo: Ik zeg maar niks!

Status
    Fury's schermafbeelding
    iTG Addict
    Gamer IDs

Gamertag: RSFury PSN ID: Fury_NL

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NLSoldaat95 Bekijk bericht
    Jup, en een witte S3 ga ik echt niet nemen

Maar de aanbieding met dat ding verloopt op 1 juli en volgens mij krijg ik 30 Juni te horen of ik over ben, ik ga eruit van wel natuurlijk, sta er niet heel slecht voor :p
    Anders wacht ik tot september en dan is de telefoon al ietsje goedkoper, ik zie het wel.
    Ik vind de SIII oprecht een lelijk toestel. Het design heeft wat weg van de Galaxy Nexus (die ik zelf heb en wel mooi vind), maar de knop onderin en de rare bolle randen maken het toestel er helaas niet mooier op. Qua design zou ik voor de One X gaan.

Maar... heb er even mee in de mediamarkt gespeeld en het toestel draait wel als een trein. Ik vind alleen die fysieke homeknop gigantisch irritant omdat ik on-screen knoppen gewend ben. De SIII is zeker de krachtigste telefoon op de markt, hoewel de One X er niet veel achteraan komt. Over een tijdje komen de toestellen met quad core Qualcomm chips en dan blazen die de SIII helemaal weg. Ik weet alleen niet hoe lang dat nog gaat duren. De krait cores (die bijvoorbeeld in de S4 chip van de One S worden gebruikt) zijn een stuk krachtiger dan de ARM Cortex A9 cores die op dit moment gebruikt worden in de meeste dual core en quad core toestellen.
    LG Nexus 4, ASUS Nexus 7, ASUS Zenbook Prime Ultrabook, Xbox 360 Elite, PS3 Slim, Nintendo 3DS

"Breezertje ananas, dubbel Whiskytje; doen we helemaal niet zo moeilijk over!" - Tropical Danny (Toppertje)

Status
    Shelly's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: ShellySkeleton

Mauww ik verveel me

Status
    !TG Member
    Gamer IDs

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fury Bekijk bericht
    Ik vind de SIII oprecht een lelijk toestel. Het design heeft wat weg van de Galaxy Nexus (die ik zelf heb en wel mooi vind), maar de knop onderin en de rare bolle randen maken het toestel er helaas niet mooier op. Qua design zou ik voor de One X gaan.

Maar... heb er even mee in de mediamarkt gespeeld en het toestel draait wel als een trein. Ik vind alleen die fysieke homeknop gigantisch irritant omdat ik on-screen knoppen gewend ben. De SIII is zeker de krachtigste telefoon op de markt, hoewel de One X er niet veel achteraan komt. Over een tijdje komen de toestellen met quad core Qualcomm chips en dan blazen die de SIII helemaal weg. Ik weet alleen niet hoe lang dat nog gaat duren. De krait cores (die bijvoorbeeld in de S4 chip van de One S worden gebruikt) zijn een stuk krachtiger dan de ARM Cortex A9 cores die op dit moment gebruikt worden in de meeste dual core en quad core toestellen.
    Ik vond de SIII ook niet zo heel mooi, maar nu ik eenmaal dat ding heb gezien vind ik dat uiteindelijk wel meevallen (De witte is best wel gay ja, maar daarom ga ik voor de blauwe die er wel beter uitziet, meer grijs), en ik kies deze omdat ie net wat beter is dan de one x. Je zal altijd weer nieuwere telefoons hebben maar de SIII zal ik nog wel een tijdje gebruiken nadat mijn abbo voorbij is.

Status
    Geestig's schermafbeelding
    -= All Time iTG Legend =-
    Gamer IDs

PSN ID: ghoster0078 Steam ID: MrGhostje

1 gebruikers vonden deze post behulpzaam.

Tss wat een noobs, Apple > de rest

Haters gonna hatee
    ''Hail to the king, baby!.''

Status
    !TG Member
    Gamer IDs

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geestig Bekijk bericht

Haters gonna hatee

Status
    Geestig's schermafbeelding
    -= All Time iTG Legend =-
    Gamer IDs

PSN ID: ghoster0078 Steam ID: MrGhostje

Hahahaha, jullie snappen Apple gewoon niet <3

Maar maakt niet uit, totdat je het zelf hebt
    ''Hail to the king, baby!.''

Status
    my_soldier's schermafbeelding
    !TG Member

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geestig Bekijk bericht

Haters gonna hatee
    alienware > apple
    Praesent in Lucem, Aliquam in Tenebris

Status
    Fury's schermafbeelding
    iTG Addict
    Gamer IDs

Alienware is ook overpriced en Apple al helemaal. Als het geld je echt in de zak brandt ben je het beste af met de Dell XPS-13 lijn, dan krijg je tenminste waar voor je geld.

Apple is voor mensen die alles super simpel willen hebben. "Ik geef dubbel zoveel uit voor deze hardware omdat het makkelijk is." Je kunt er echter helemaal niets aan customizen omdat Apple bepaalt wat je ermee mag. Daar is Windows/Linux/Android weer veel beter mee.

Wil je je hardware upgraden? Jammer dan, je wacht maar tot de nieuwe MacBook/iMac uit is. Je wilt de nieuwe MacBook met 2GB extra RAM? Dat is dan 100 euro extra.
    LG Nexus 4, ASUS Nexus 7, ASUS Zenbook Prime Ultrabook, Xbox 360 Elite, PS3 Slim, Nintendo 3DS

"Breezertje ananas, dubbel Whiskytje; doen we helemaal niet zo moeilijk over!" - Tropical Danny (Toppertje)

Status
    !TG Member
    Gamer IDs

Wil je je hardware upgraden? Jammer dan, je wacht maar tot de nieuwe MacBook/iMac uit is. Je wilt de nieuwe MacBook met 2GB extra RAM? Dat is dan 100 euro extra.
    So true, terwijl dat bij een normale desktop zo'n 15,- materiaal kost en je zou het er makkelijk zelf in kunnen zetten
    @Geestig; Bij mij thuis liggen er 2 iPhones, een iPod touch en nog een kutiPod, heb gelukkig m'n ma kunnen overtuigen om geen iPad te kopen, maar een ASUS transformer prime (Als m'n ouders een tablet kopen )

Heb zovaak met een iPad gezeten bij oppassen o.a. en vond er geen ruk aan, op school altijd fucken met iMacs en iPhones zie ik regelmatig kapotvallen, moet genoeg zeggen

Status
    !TG Member

Alienware is ook overpriced en Apple al helemaal. Als het geld je echt in de zak brandt ben je het beste af met de Dell XPS-13 lijn, dan krijg je tenminste waar voor je geld.

Apple is voor mensen die alles super simpel willen hebben. "Ik geef dubbel zoveel uit voor deze hardware omdat het makkelijk is." Je kunt er echter helemaal niets aan customizen omdat Apple bepaalt wat je ermee mag. Daar is Windows/Linux/Android weer veel beter mee.

Wil je zeggen dat een dell zo moeilijk te hanteren is dan?

Alienware maakt wel betere dingen als Apple, maar kost idd ook een shitload. Liefste heb ik gewoon een asus of dell

Status
    Fury's schermafbeelding
    iTG Addict
    Gamer IDs

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door my_soldier Bekijk bericht
    Wil je zeggen dat een dell zo moeilijk te hanteren is dan?
    Nope, meer dat Windows/Android/Linux gewoon wat lastiger in gebruik is dan Apple producten. Je kunt er meer mee, maar dan moet je het systeem ook leren gebruiken. De learning curve ligt bij Apple wat lager, maar eenvoudigheid komt met een prijs en in dit geval is dat dan het feature aanbod.

Status
    !TG Member

Nope, meer dat Windows/Android/Linux gewoon wat lastiger in gebruik is dan Apple producten. Je kunt er meer mee, maar dan moet je het systeem ook leren gebruiken. De learning curve ligt bij Apple wat lager, maar eenvoudigheid komt met een prijs en in dit geval is dat dan het feature aanbod.
    Leren gebruiken is ook overdreven hoor, even google zul je bedoelen

Status
    !TG Member
    Gamer IDs

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door my_soldier Bekijk bericht
    Leren gebruiken is ook overdreven hoor, even google zul je bedoelen
    Die noobs weten toch niet welke term ze moeten googlen

EDIT: Gamebattles support mods lezen je emails ook amper zeg, meteen oordelen, meteen teruggestuurd dat ze mijn vraag in het eerste bericht eens goed moeten lezen zeg pfff.
    Laatst gewijzigd door NLSoldaat95; 16 juni 2012 om 23:36

Pagina 6914 van 7023 EersteEerste ... 5914641468146864690469126913691469156916692469647014 ... LaatsteLaatste

Thread Information

Users Browsing this Thread

Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))

Labels voor deze thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten