ik ga wss naar havo5.. ik moet iig want ik ben al blijven zitten.
Muziek was niet moeilijk en economie was een makje, morgen ak wat waarschijnlijk ook een makje is![]()
ik ga wss naar havo5.. ik moet iig want ik ben al blijven zitten.
Muziek was niet moeilijk en economie was een makje, morgen ak wat waarschijnlijk ook een makje is![]()
Praesent in Lucem, Aliquam in Tenebris
Hmm twijfel of ik de Deus Ex Collection op steam zal halen voor 15 euro.
Ik heb Human Revolution al voor de PS3 (Augmented Edition), maar ik heb de vorige delen nooit gespeeld & The Missing Link dlc ook nog niet.
PSN ID: XR-NOFEAR17 / NL-XTR17 / GamerTag: XTR17 //Last.fm/user/XTR17 / Raptr.com/XTR17 / Myanimelist.net/profile/XTR17
Normaal gesproken post ik mijn videos hier niet maar deze wil ik toch wel even met jullie delen..
Voor optimaal resultaat kijk je het op fullscreen!
Vanmiddag EINDELIJK mijn PC terug na 3 weken niet gegamed te kunnen hebben. Diablo III here I come!
Vandaag me laatste stage dag en dan nog een weekje school, Als het dan goed is me diploma mbo 3 binnen.![]()
Forza Ferrari!!
Je hebt genoeg views en subs om dat te krijgen, misschien moet je een PSN kaart weggeven voor de beste filmpjes, krijg je zo 20 filmpjes toegestuurd om te posten
Post je daar weer 10 van, krijg je genoeg views om die psn kaart te compenseren als je je paypal aan je YT account koppelt.
----
Ik wil leren gvd, maar de buurman zit al vanaf 10u te boren gvd.
en we zijn de vakantie begonnen met een goed feestje waar ik blijkbaar zat was en nu een kater heb![]()
"Een post zonder een emoticon, is een dag niet geleefd!"
"If it aint Dutch, it aint much!"
Hoitjes! Zometeen weer naar de studio! Wat zijn jullie plannen voor vanavond?
Twittah: @BramHuijgen
Sergeant of the Master Sergeants Most Important Person of Extreme Sergeants to the Max!
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers