LG Nexus 4, ASUS Nexus 7, ASUS Zenbook Prime Ultrabook, Xbox 360 Elite, PS3 Slim, Nintendo 3DS
"Breezertje ananas, dubbel Whiskytje; doen we helemaal niet zo moeilijk over!" - Tropical Danny (Toppertje)
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
Ik wil het hier bestellen. Moet dan wel 3 trays bestellen, maar die komen in de vakantie wel op. Het kost dan 59 cent per blikje en de verzending is gratis. http://www.shopamerica.nl/mountain-d...2-blikjes.html
LG Nexus 4, ASUS Nexus 7, ASUS Zenbook Prime Ultrabook, Xbox 360 Elite, PS3 Slim, Nintendo 3DS
"Breezertje ananas, dubbel Whiskytje; doen we helemaal niet zo moeilijk over!" - Tropical Danny (Toppertje)
I gotta maintain the stress on the brain, Can lead to a Motherfucking suicide thing!
Mijn keelpijn is weg, je mag het houden
![]()
"Een post zonder een emoticon, is een dag niet geleefd!"
"If it aint Dutch, it aint much!"
en we hebben weer een bosloop van 8km achter de rug. Nu even douchen, om 15.15 naar de kapper en om 17.30 werken![]()
Denk laat me maar s zien hier
Maak van jouw probleem,niet mijn probleem
Ja lkkr man en met jou dan ?
Jah goed, lekker vakantie dus kan niet beter![]()
Nu al vakantie haha lkkr man ik moet nog 2 weken werken en dan heb ik eindelijk vakantie.....
Naja vakantie ik wordt vader en die kleine komt precies in die periode dus echt vakantie kan ik het niet noemen haha maar krijg er wat moois voor terug
Haha.. hier al 5 weken vakantie, maar ook alweer 5 weken aan het werk van 7 tot 6 dus erg veel heb ik er nog niet aan behalve dat ik geld verdien![]()
There's a storm coming.
Momenteel wordt dit topic door 2 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 2 gast(en))
Favorieten/bladwijzers