Praesent in Lucem, Aliquam in Tenebris
Nee want das beetje hip hop cultuur ik kan me bij mijn weten ook niet veel hardcore mensen zonder nike air maxen voorstellen (hier in Belgie) elke stijl zijn kledij. Moest je luisteren naar de tekst dan hoor je da ze niet bezig zijn met hun gang bende die iedereen kapot maakt enzo
´First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.`
`
"Een post zonder een emoticon, is een dag niet geleefd!"
"If it aint Dutch, it aint much!"
Als je wat hiphop wilt die wat minder over bitches en drugs gaat, dan zijn RUN DMC en Beastie Boys wel aan te raden. Beiden gaan ze meer richting de hip-hop kant, dan de rap kant, maar ik vind het heerlijk. Beastie Boys is wat meer rock-achtig in sommige tracks, dus dat zal misschien even wennen zijn.
LG Nexus 4, ASUS Nexus 7, ASUS Zenbook Prime Ultrabook, Xbox 360 Elite, PS3 Slim, Nintendo 3DS
"Breezertje ananas, dubbel Whiskytje; doen we helemaal niet zo moeilijk over!" - Tropical Danny (Toppertje)
Als je dan echt goede Nederlandse Rap wil luister dan de mixtape van Winne![]()
´First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.`
`
Nee, want echte mannen drinken fristi of appelsap uit een pakje. Say whaaaaaaaat?!?
Boom, baby!
Voor die types hebben we ook een naam hier fopnegers :p
ok dat hij smoket dat hij daarover stoer doet das waar maar over alles in de fik steken is een gwn een gezegde bij ons dat hij bv de pannen van het dak speelt en die middelvinger verwijst naar ODC uit Gent die HNC afkraakte waar ze gwn naast stonden want hij zegt een dikke middelvinger naar ge weet wie ik bedoel gast :p
`
Veel te warm om te gamen :d fiesta![]()
`
Hallo mensen,
ik heb een vraagje
Ik ben volgende week woensdag in Antwerpen.
Ik zou dan graag ergens uit willen gaan, maar wat zijn de tenten die op woensdag open zijn? let me know
| Forza Internazionale |
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers