Haha okee veel plezier er mee ! ;p
LG Nexus 4, ASUS Nexus 7, ASUS Zenbook Prime Ultrabook, Xbox 360 Elite, PS3 Slim, Nintendo 3DS
"Breezertje ananas, dubbel Whiskytje; doen we helemaal niet zo moeilijk over!" - Tropical Danny (Toppertje)
lol, daarstraks kon ik je link nog openen, nu niet meer, blocked by VIPRE![]()
Be yourself no matter what they say.
LG Nexus 4, ASUS Nexus 7, ASUS Zenbook Prime Ultrabook, Xbox 360 Elite, PS3 Slim, Nintendo 3DS
"Breezertje ananas, dubbel Whiskytje; doen we helemaal niet zo moeilijk over!" - Tropical Danny (Toppertje)
Ik had het al wel gezienHALO oke, nostalgie... ssx, why?
Maar ik ben pitten
Laatst gewijzigd door CBR1100xx-Vanish; 7 mei 2012 om 00:33
Be yourself no matter what they say.
Halo omdat ik deel 1 gemist had en de maps wil voor Reach. SSX omdat ik de demo die ik in Londen gespeeld heb ontzettend tof vond en omdat SSX Tricky super vet was op de PS2.
Heb je halo 1 combat evolved anniversary ook voor de pc? Dacht dat die een grafische upgrade had gehad, dus ben ook wel benieuwd.
Combat Evolved is er idd op de PC. Wat tof is aan deze Anniversary uitvoering is dat je gewoon kunt hot-swappen tussen opgepoetste en retro graphics.
1.Whooooeeeeeeeeehhhhhooeeewwwwww!
2.Whoooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhoooooooooee eeeeeeeeeeeeew!
1 is het luchtallarm
2 is het geluid van mijn laptop
Hoe voeg ik een vriend toe op youtube ???
Kan het serieus nergens meer vinden
http://support.google.com/youtube/bi...n&answer=57958As of December 2011, we have merged Friends with Subscriptions.
Please read below for a more in-depth understanding of how to manage your subscriptions, including, how to subscribe to your YouTube Friend's Channels in order to stay updated on their activity. By not subscribing to your YouTube friends, those friends will become Contacts in your Address book and will retain previous friend-like functionality such as messaging.
We dont need friends on youtube![]()
'Just kill yourselves off and don’t bother us!!'
Okee..
Maar ik krijg elke dag meldingen van mensen die mij toe hebben gevoegd als contactpersoon.
Ik weet dat je via je adresboek mensen kunt toevoegen maar is er geen makkelijkere manier ?
Voordat youtube de nieuwe layout kreeg had je een add friend button
'Just kill yourselves off and don’t bother us!!'
Het zijn geen subscribers, daar krijg je geen melding van op youtube.
http://www.youtube.com/address_book hier kun je contacten toevoegen.
Dat is waar ik telkens meldingen van krijg.
Lijkt me alleen sterk dat al die mensen het zo doen...
Maakt verder ook niet uit![]()
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers