Kheb ook vakantie. Soldaat ik wens je sterkte met je cijfers dan want dat gaat veel werk kosten.
Kheb ook vakantie. Soldaat ik wens je sterkte met je cijfers dan want dat gaat veel werk kosten.
People change.
Dat weet ik ja, maar als anderen ook weken van te voren kunnen leren zal ik dat ook maar eens proberen ipv de pauze of tussenuur vantevoren en dan een 6 halenTypisch E&M gedrag noemen we dat bij ons op school
![]()
ga zo maar weer even MW3 opstarten!
PSN: pinkStyleZ & BeastMode_NL
don't get into my vision, or else your live turns into a suicide mission! ;o
Ik weet niet of dit de goeie is voor offtopic.Maar dit is gewoon effe een mop misschien vind je hem niet leuk.Een Nederlander een Belg en een Duitser zitten in de gevangenis.een agent komt aangelopen en vraag aan de Nederlander hoe hoog kan jij springen 1Meter zegt ie en hij krijgt een broodje.Hij loopt naar de Belg en vraagt hoe hoog kan jij springen hij zegt 2Meter en krijgt 2 broodjes denkt de Duitser als ik 5Meter zeg krijg ik vijf broodjes.De agent loopt naar de Duitser en vraagt hoe hoog kan jij springen.Waarop de Duitser zegt 5Meter zegt de agent schiet hem dood hij kan over de muur springen.
ik had per ongeluk een eigen topic voor moppen kreeg een bericht van iemand dat het niet kon en dat ik slordig schreef zonder hoofdletters en punten hoop dat deze beter is
MVG.Lorenzo_Lens
lorenzo_lens
dit helpt inderdaad al een eind. Het is niet om te zeuren, maar als je geen hoofdletters en punten gebruikt leest dat heel vervelend weg.
je wordt dan minder snel serieus genomen en de lezers raken heel snel de aandacht kwijt omdat ze niet weten waar de zin stopt en de volgende begint het is dus steeds puzzelen met elke zin en daardoor hebben veel lezers al snel geen zin meer om je verhaal verder te lezen dus denk daar in het vervolg even aan zie je hoe vervelend dit leest als wij als redactieleden zo het nieuws op de voorpagina zouden schrijven zou niemand meer naar inthegame komen![]()
LG Nexus 4, ASUS Nexus 7, ASUS Zenbook Prime Ultrabook, Xbox 360 Elite, PS3 Slim, Nintendo 3DS
"Breezertje ananas, dubbel Whiskytje; doen we helemaal niet zo moeilijk over!" - Tropical Danny (Toppertje)
Be yourself no matter what they say.
Zo, 13 uur gewerkt van 7 tot 8, tijd voor rust.
"Een post zonder een emoticon, is een dag niet geleefd!"
"If it aint Dutch, it aint much!"
Ik moet ook nog zoeken maar alles zit vol met wachtlijsten dus probeer ik maar ergens in rijswijk of giesen
- - - - Samengevoegde post - - - - - -
En iemand nog iets leuks gedaan ik nie echt verveelde me zo
lorenzo_lens
Ik ben nog steeds lichtjes brak van WiSH Outdoor
Laatste uurtjes nog flink doorgeknald
@deadguyy; hoe was wish op zondag?![]()
'Just kill yourselves off and don’t bother us!!'
heeft er iemand zin om the ps3
- - - - Samengevoegde post - - - - - -
Goeieavond kitaro24
lorenzo_lens
Lach maar Soldaat en deadguyy, ik lach aan het eind van de maand het laatst met m'n loon![]()
"Een post zonder een emoticon, is een dag niet geleefd!"
"If it aint Dutch, it aint much!"
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers