Deze week weer begonnen, lijk wel een beginner nu, altijd te traag met de oplossing echt heel dom dingen uitspelen en mis de grootste kansen, maar anyway 18 gewonnen en 0 verloren dus wat valt er te zeiken![]()
Deze week weer begonnen, lijk wel een beginner nu, altijd te traag met de oplossing echt heel dom dingen uitspelen en mis de grootste kansen, maar anyway 18 gewonnen en 0 verloren dus wat valt er te zeiken![]()
oi oi kom een keertje binnenval, net weer een heerlijke pot gegamet met een mooie volle party![]()
Praesent in Lucem, Aliquam in Tenebris
Tijd dat ik maar ga slapen3u snachts hier en om 630u lokale tijd op om de vliegtuig back home te pakken. Kan niet wachten om eerlijk te zijn... vraag me niet waarom (tis ook nooit goed
)
- - - - Samengevoegde post - - - - - -
Maar dat FM zit me wel vervelend aan te gapen... x)
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Sodeju, vandaag flink wat uurtjes op de minecraft server gezeten van rinus. Nu maar eens tukken.
Wat is dat minecraft nou![]()
Een heel leuk spelletje dat voor niet-spelers heel nerdie/kneuterig lijkt, maar als je het zelf speelt in 90% van de gevallen raak je vrij snel verslaafd. Zoals vanish die inmiddels 0.8 dag van 2 dagen erachter heeft gezeten
Nu geeft Vanish een ander noobje (Blackskills) een tutorial![]()
Ja hoe werkt t dan :+
Dit wordt nachtwerk om mijn telefoon te repareren...
Ja gewoon, je wordt in een willekeurige wereld die speciaal voor jou wordt gegenereerd, gedropt. Hier moet je zien te overleven, want zodra het donker is, wordt je opgejaagd door monsters. Dus moet je zo snel mogelijk een hutje ergens bouwen... Op een gegeven moment kun je grotten en dergelijk gaan verkennen
En op een server met iTG leden is het natuurlijk veel leuker![]()
"Een post zonder een emoticon, is een dag niet geleefd!"
"If it aint Dutch, it aint much!"
oh ok, awesome XD
clan ops + hoofdpijn =![]()
´First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.`
`
Ah yeah, omdat ik zo goed mn best heb gedaan het afgelopen half jaar op mn werk, mag ik morgen naar de Johan Cruijff schaal![]()
Arme jij, zie je je club een pakkie krijgen![]()
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers