ja ik stond er naast en bloodey stond ook nog langs mij..
daarom was ik ff pissed
ja ik stond er naast en bloodey stond ook nog langs mij..
daarom was ik ff pissed
uurtje of 9 weer proberen? en dan hopen op minder lag van mij en niet cheatende of afbrekende tegenstanders....
sure. dan moet ik dus blue verlaten?
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
ja ik ben er ook wel bij om 9 uur heb de trophy al maande terug gehaald maar is leuk potje spele net ok gedaan met beuk rs en arobar, was wel leuk we ownde wel ff hard![]()
Was dat niet dat potje dat we te hard ownden en ze het opgaven?
Ik moet deze trophy nog, wanneer word er weer 10 vs 10 gespeeld ;D
Eindhoven Eindhoven Eindhoven Eindhoven Eindhoven Eindhoveeeeeen, PSV word kampioen 2012!
Zelfde hier ...Oorspronkelijk geplaatst door Tinu-s
''The Heartless have great fear of the Keyblade. That's why they'll keep coming after you no matter what. '' - Ansem
Nou, wanneer gaan we weer een keer jongens?vorige keer was echt geweldig dat iedereen gelukkig de tijd had
| Forza Internazionale |
Ik weet niet of we weer 20man tegelyk op fifa krijgen, aangezien de meeste nu al de trophy hebben..
en btw: Redje is gebanned en die regelde vorige keer wel veel
Twittah: @BramHuijgen
Sergeant of the Master Sergeants Most Important Person of Extreme Sergeants to the Max!
Oorspronkelijk geplaatst door Lashroman
ik ook nog
Ik ben al wat aan het regelen, heb nu een stuk of 10 man, dus als er hier nog mensen zijn.Oorspronkelijk geplaatst door rstorm93
Eindhoven Eindhoven Eindhoven Eindhoven Eindhoven Eindhoveeeeeen, PSV word kampioen 2012!
Ik heb de trophy al, maar wil je zekers helpen.
Ja
gaat dit nog over fifa 09? ik wil best helpen, maar kan pas vanaf woensdag.
gepensioneerde ITG`er
![]()
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers