Wie zit er boven jou.....
Heel simpel: Vertel iets over de persoon boven jou wat je weet. Het hoeven geen superlange verhalen te zijn, gewoon kort maar krachtig![]()
Wie zit er boven jou.....
Heel simpel: Vertel iets over de persoon boven jou wat je weet. Het hoeven geen superlange verhalen te zijn, gewoon kort maar krachtig![]()
hij is de hoofd moderator ennu heeft dit topic gemaakt
(dit was kort en krachtig)
Er zit niemand boven mij ???
Als je onder me bedoelt;
Heeft een trainingskamp gebruikt tegen me vannacht.
heef gister gelijk gespeeld omdat ik een trainingskamp heb gebruikt  :-*
en heet rickass93
(whhahah)
Doet het met Fc Groningen onder de verwachtingen
Never back down, never leave your mates behind. It's about loyalty, strength and respect.
weet dat ik met fc groningen onder de verwachting doetOorspronkelijk geplaatst door Zaadloos
en heet zaadloos
(whahah)
loopt dit topic vol te spammen :-\![]()
dit is kanzloos
hij is een ultimate member
(wtf is spammen ???)
edit o wacht weet het al sorryzal niet meer gebeuren
Heet dgalvimans speelde 0-0 tegen hem met fifa en is een leuke gozer die net een lebber van mij heeft gehad
Twittah: @BramHuijgen
Sergeant of the Master Sergeants Most Important Person of Extreme Sergeants to the Max!
heet sm4shed heb ik net een lebber van gekregen en speelde 0-0 tegen mij hij is ook aardig
heeft 4 karma
heb ik ook een lebber teruggegeven
edit: ik spam niet dit is spam lees goed en dan begrijp je het mischien
Onder SPAM valt voornamelijk; Schelden, racistische uitspraken, beledigingen, het uitlokken van... e.d.
Maar ook onnodige irritante doelloze berichtjes... Hier gaan we op letten. Ga geen onnodige berichten schrijven of over een compleet ander onderwerp praten als waar het topic voor bedoeld is. Als het over het weer gaat, gaat het over het weer, punt. Omdat het anders heel lastig is bij te houden en vervelend is als je ergens gaat lezen en er eigenlijk niets nuttigs gemeld is.
Ook is het niet de bedoeling dat je meerdere posts achter elkaar post. Ben je iets vergeten om in je post te zetten, of wil je toch nog ergens op reageren, gebruik dan je edit knop, te vinden onder Modify.
dat heb ik neit gedaan dacht ik dussss
Iemand die denkt dat ie niet spamt terwijl ie juist wel spamt en hij kan een ontzettend lekkere lebber geven. :-*
Boom, baby!
iemand die ook vind dat ik spam terwijl de regels anders zijn dan ik schrijf en kan een lekere lebber geven
en is een aardige gozer
(effe serieus ik zit gewoon veel op het forum dus reageer ik veel op topics die ik leuk vind wil je dat niet dan moet je eerder zijn dan mij ik daag jullie uit whahaha  )
![]()
jullie zijn zo van me af hoor dan heb ik een verjaardag![]()
ik noem het spam omdat je niemand anders de kans geeft om op iemand te reageren, nu moet iedereen op jou reageren en om eerlijk te zijn weet ik niets van jou dus dat zou het in principe onmogelijk maken voor mij om in dit topic te reageren dus :-\
Oorspronkelijk geplaatst door kanzlooz
moeten we elkaar toch beter leren kennen  ;D
nee sorry whahahha reageer maar vanaf  kanzloos ok (iedereen blijdus deze post telt eigelijk niet mee dan ok snappie )
offer mezelf wel op moet je nagaan hoe goed mens ik ben![]()
Oorspronkelijk geplaatst door kanzlooz
Heet Franck zijn Pincode isde meeste wachtwoorden zijnSpoiler:
Spoiler:
Is aardige gozer en een goede Suqad leader
Twittah: @BramHuijgen
Sergeant of the Master Sergeants Most Important Person of Extreme Sergeants to the Max!
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers