Maar dit is dan alweer een groter voordeel voor de trophyhunters.
Maar ik denk dat ze zo'n trophies van 'haal 1e prestige' niet bij gaan plaatsen,
dan zouden ze bij Waw al geweest moeten zijn, ach ja we zien wel.
Maar dit is dan alweer een groter voordeel voor de trophyhunters.
Maar ik denk dat ze zo'n trophies van 'haal 1e prestige' niet bij gaan plaatsen,
dan zouden ze bij Waw al geweest moeten zijn, ach ja we zien wel.
Ja
Voor trophyhunters idd wel ja, maar waarom niet voorgewone gamers? Ik vind het ook wel leuk voor een trophy te halen dussss...
IF heeft mooie trophy's gemaakt. PUNT.![]()
ja hoor, maar ik zeg gewoon dat het voor hunters voordeliger is. ;D
Ja
Online trophies zijn nooit goed.
-Mensen met een baggerverbinding/router kunnen geen platinum halen.
-Zodra de servers offline worden gehaald is de platinum onmogelijk.
-Het zijn vaak ongelooflijke grindtrophies
-Als het spel is doodgebloed zijn er niet genoeg mensen om mee te spelen en wordt de platinum onmogelijk
-De trophyhoeren verpesten het online gevoel voor de anderen omdat deze meestal extreem cheap zijn en alleen maar om hun eigen platinum trophy denken. (zie LBP)
Al denk ik niet dat er ook maar 1 van deze punten klopt voor modern warfare 2 is het voor bijna alle andere online games wel zo.
Je hebt volledig gelijk Speaker.
Geluk dat het bij Resistance anders was.
Ja
Daar was het ook een drama in Co-op waar iedereen medic wilde zijn. Valt nu wel weer mee, en gelukkig hebt je er in competative helemaal geen last van aangezien de enige trophy daarvoor simpelweg om de kills ging.Oorspronkelijk geplaatst door Glen
jammer van online trophy
maar deze word toch platinum dat kan ik je verzekeren ;D
Begin jij nu ook weer over online trophy's?
Maarja, ik ga hem ook wel platinum halen hoor.. Ik heb een montage gezien op youtube (Want MW2 is gehackt op PC en XBOX360) en het ziet er VET uit man! ;D
kben blij dat er geen online trophies zijn anders gaan er mensen in matchen puur beginne spelen voor die trophies. dat verstoort de gameplay en voor de rest ben ik zeer blij met de trophies, mss dat dit mijn eerste platinum wordt
voor mij had er best een online trophy bij gemogen. Gewoon 1tje voor de 1e prestige ofzo, ik bedoel het spel bestaat voor een groot deel uit multiplayer. Bij hoeveel spellen tegenwoordig met online mogelijkheden zijn er nou geen online trophies?!?!
ahzo aan de optie van trophy voor prestige had ik niet gedacht en idd dat is een zeer goed idee
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers