Boeiuh, het doet niemand pijn en levert heus wel extra google hits op, let maar op de views die dit topic gaat krijgen![]()
Boeiuh, het doet niemand pijn en levert heus wel extra google hits op, let maar op de views die dit topic gaat krijgen![]()
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Yoo ik heb een vraagje..
hoe kan je je R stick links en rechts ingedrukt houden zoals bij vuistpomp?
Dit staat namelijk bij het help menu van de vreugdedansen..
je moet hem eerst naar links doen en dan naar rechts vasthouden
Goed topic met tricks heb ik geen problemen alleen de Rabona Fake Lukt me nog niet maarjah die Celebrations erg handig voor je Virtual Pro om wat dingen vrij te spelen![]()
Ze zouden die Virtual Pro Celebrations ook beschikbaar moeten stellen voor gewone doelpunten/wedstrijden. Die dance moves zijn de robot van 09!
Amsterdamsche Football Club Ajax!
Frankie de Bull geeft Ajax vleugels!
Ik zie ook wel eens celebrations die ik hier niet tussen zie staan ???
Twittah: @BramHuijgen
Sergeant of the Master Sergeants Most Important Person of Extreme Sergeants to the Max!
Ja haagse doet volgens mij wel eens zo hele lang ratslag maar die staat er niet tussen of wel?Oorspronkelijk geplaatst door Sm4shed
En heb ze eindelijk allemaal handig dit![]()
Jewel.. dat is gewoon l2 en dan met het rechterpookje heel snel blijven draaien
Twittah: @BramHuijgen
Sergeant of the Master Sergeants Most Important Person of Extreme Sergeants to the Max!
vandaag eindelijk uitgeprint en alles weggestreept wat ik had
nu veel makkelijker kijke![]()
s6 ermee dg ze zijn eigenlijk niet zo moeilijk ik heb ze allemaal al![]()
alles :o
met sommige ben je wel lang bezig
byv kom lang 20 man ofzo met een vaardigheidsmove
ik ben niet iemand die truckjes doet dus word moeilijk :-\
Ik dus ook niet maar ik heb hier een trucje voor!Oorspronkelijk geplaatst door dglavimans
Als je de linker joystick loslaat en dan R2 ingedrukt houdt, gaat je pro de bal afschermen. Dan kan je vervolgens R2 loslaten en dan met je linker joystick wegdraaien. Dit telt ook als een vaardigheidsmove, geloof ik. Heel makkelijk en heel effectief.
Amsterdamsche Football Club Ajax!
Frankie de Bull geeft Ajax vleugels!
trucjes makkelijkste wat er is gewoon wat aankloten je gaat vanzelf de verdedeging voorbij
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers