Deeltje 2
De oude is dicht, de nieuwe is geopend.
Ik zal zorgen dat ik deze bij houdt en ook netjes de vragen zal beantwoorden.
Zombified.
Deeltje 2
De oude is dicht, de nieuwe is geopend.
Ik zal zorgen dat ik deze bij houdt en ook netjes de vragen zal beantwoorden.
Zombified.
ik vind het heel leuk op ps3clan en dus mijn vraag :gaan jullie verder met een clan (zoals deze) als de ps4 er komt
Uiteraard gaan we dan ook weer verder! PlayStation 4 live!Oorspronkelijk geplaatst door dglavimans
Nou, dan vraag ik het maar opnieuw.
Kan/Moet dit niet aangepast worden? Het is immers al een tijdje terug dat 25 replies een topic "very hot" maakte.![]()
Dank je wel voor het opnieuw posten.Oorspronkelijk geplaatst door Rinus454
Ik ben het eigenlijk wel met je eens over de post aantallen. Had je zelf ook een idee hoe het beter ingedeeld zou kunnen worden ?
Ik zat zelf aan zoiets te denken:
Hot: 100
Very Hot: 200
Baco gaf het volgende als voorbeeld. (En hij moet het weten, hij woont hier zo'n beetje!) Ook Glen en Rinus zijn het met deze aantallen wel eens.
Hot - 250
Very hot - 500/1000
Ik zal ook moeten overleggen met de forum mods, want die hebben hier ook zeggenschap in.
Maar zoals ik al zei, kom maar met een voorbeeld anders als je wil.
100/200 replies hebben we wel heel snel, dus misschien is het ietsje beter
bij 250/500? Ik zeg maar iets.
Ja
250 en 500 lijkt me goed. 100 en 200 lijkt me een beetje mager, want dan zijn nog steeds gigantisch veel topics very hot. En ik denk dat een topic de "titel" very hot écht moet verdienen. Ik bedoel maar, de titel Ultimate member verdien je ook niet zomaar.
Maar misschien zijn er andere mogelijkheden om het in te delen... Misschien ook Burning Hot(1000) ofzo toevoegen... Lijkt me wel een toevoeging, al is het een magere.![]()
voor life tochOorspronkelijk geplaatst door admin
of zit ik er naast en mooi om te horen dat we doorgaan :o
![]()
Hot en very hot zijn aangepast naar 250 en 500
http://ps3clan.nl/forums/index.php/t...html#msg175053
Thnx Resu. Dan is dat iig opgelost.
Is het de bedoeling dat wij het childboard Oud en locked zien?
yup vind ik wel , zo kun je zien of er al iets is gevraagd wat jij nu net wilt vragen , zo hoef je geen nieuw topic te openenOorspronkelijk geplaatst door Rinus454
![]()
Ja, ik denk dat Admin dit heeft gedaan i.v.m. overzicht in het board, maar ik denk ik vraag het maar...
Staat nu namelijk ook in de board waar ik het meeste actief ben.
En bedankt voor het aanpassen van Hot en Very Hot.![]()
Hey ik heb een vraag over de prijs vragen.
Kun je een spel winnen die bv voor 18 jaar + is terwijl je zelf 16 of jonger bent?
Als je een spel wilt kopen moet ik altijd mn id showen etc of mn ouders het spel laten halen ;[
Run with us, or run from us.
Psn: elvin_m94
Dat is een hele goede vraag Zivicon waar ik eigenlijk gezegd nog niet over hebt nagedacht...
het antwoord hou je tegoed..
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers