Thanks, Dat zocht ik inderdaad.![]()
Thanks, Dat zocht ik inderdaad.![]()
Forza Ferrari!!
Kan die niet gewoon terug in dat eerste oranje balkje? Op mijn telefoon is het erg irritant dat ik eerst naar die andere pagina moet, die laad vrij traag...
Be yourself no matter what they say.
Mag die grote oranje knop met dat iTG logo linksboven in weer gekoppeld worden aan de frontpage? Want die knop met Forum ernaast doet precies hetzelfde...
Dikke kus voor je Naomi! Ik zeg maar zo: Ik zeg maar niks!
Wat de vele voor mij al gezegd hebben zal ik niet herhalen.
Het ITG logo zal geen link naar de website krijgen. Dit is in vbulletin ook nooit anders geweest dan een redirect naar forum index. Dus ook geen reden om dit te veranderen. daarnaast is het dan te veel custom code. iets wat elke update bijgewerkt moet worden.
Dus nee de link zal niet veranderd worden. Ook gezien er al een button naar de website is.
stap gewoon van je iphone af, heb je die geweldige itg app op je telefoon![]()
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Hmm, dat was dan zeker met het vorige forum? Maar goed, dan niet. Dan zal ik idd wel via die website button naar de frontpage gaan.
- - - - Samengevoegde post - - - - - -
Vond het altijd wel makkelijk als je op die grote knop drukte je naar de frontpage ging. Maar als ik Owning zo hoor is dat met dit forumprogramma nooit geweest blijkbaar.
- - - - Samengevoegde post - - - - - -
Waarom zou ik op mn IPhone staan? ;-)
Indd bij iTG is dat nooit geweest daar hebben we gewoon die website button voor. ik gebruik die grote button altijd om direct terug te komen op het begin board op de website hetzelfde die button heeft dezelfde functie.
Dus als Owning het zegt geloof je hem wel en als ik het zeg niet *zucht*![]()
Top stats gebruiken.. Ik kom en kwam tbh nooit echt op de index van het forum maar altijd meteen naar top stats, weet je zeker dat je niks meer mist![]()
Vroeger stond er op iedereen zijn profiel wat die deed (activiteit) maar de activiteit word niet meer weergeven maar activiteit: staat er wel
Screen:
![]()
Dat is "laatste activiteit", en daarbij hoort de datum van de laatst verrichte activiteit op het forum
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers