Ben ps3clan tegengekomen op mijn kamerdeur lol, TTK had er stiekem een sticker op geplakt![]()
Ben ps3clan tegengekomen op mijn kamerdeur lol, TTK had er stiekem een sticker op geplakt![]()
Laatst gewijzigd door Ricotjuhh88; 16 april 2010 om 18:47
Elke keer als ik een trophy game zoek
iedere keer als ik nieuws over een game zoek.
ik ben m tegen gekomen op youtube bij een eenofandere promo video
Bij mensen (en mezelf) op de auto :p
laatst in nijmegen bij anac zwaaide nog iemand .. d8 wie is dat tot hij voorbij ree en ik de iTG sticker zag op zen auto...
iTG is OVERAL![]()
Al mijn posts zijn met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.
Kirei koto wo ieru hodo nanimo dekichainai kedo...
Op mn brievenbus![]()
Ik hoef maar een spel te zoeken op google en ik krijg de review van itg.
bij ons in denbosch is er weinig itg te zien.
tijd om er verandering te brengen
Wel grappig, ik zocht net naar Max Payne Android en het 3e zoekresultaat (na 2 keer Android World) was In the game. Ik las alleen de titel en dacht dus "oh dat moet ik hebben". Kwam ik bij mn eigen post terecht3e resultaat bij Google is behoorlijk netjes
LG Nexus 4, ASUS Nexus 7, ASUS Zenbook Prime Ultrabook, Xbox 360 Elite, PS3 Slim, Nintendo 3DS
"Breezertje ananas, dubbel Whiskytje; doen we helemaal niet zo moeilijk over!" - Tropical Danny (Toppertje)
ik kwam iTG voor het eerst tegen met search & destroy op seatown, en met hulp van victorp heb ik ook de site gekregen :d
Saturn in Venlo.. Media partner FIFA toernooi
EA Sports nieuwsbrief met de game SSX - quote van intheGame
Haha tof Ronald! Ik wou ook naar het toernooi in Venlo, had ik zeker die PS3 en FIFA gewonnen alleen ze zaten na een week al vol![]()
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers