ik heb nog nooit een nuke hegaald
ik doe liever harrier-pavelow-ac130 of choppergunner
miss als ik die harrier weg laat dat me het ooit is gaat lukken maar ik kom altijd tijd tekort voor 25kills o deaths![]()
ik heb nog nooit een nuke hegaald
ik doe liever harrier-pavelow-ac130 of choppergunner
miss als ik die harrier weg laat dat me het ooit is gaat lukken maar ik kom altijd tijd tekort voor 25kills o deaths![]()
Vandaag 4 nukes gehaald, emblem is binnen en zit nu eindelijk prestige. Ook had ik nog een nuke kunnen halen, maar ik zat voor de 2e keer in choppergunner en toen was de match afgelopen! :')
Kan je beter pave low weglatenOorspronkelijk geplaatst door E-Soldier
![]()
Niet dus, ik geef er de brui aan. Ga lekker mijn prestige challenges doen ipv blijven te proberen voor die nuke te gaan.Oorspronkelijk geplaatst door Joran Schuurman
2x nu.
29-1
31-3
ja je hebt gelijkOorspronkelijk geplaatst door SilverNL
ik probeerde dus is met harrier-choppergunner-nuke
en net heb ik mn eerste nuke gehaald
55 kills 5 deaths in domination ;D
Nog niet..
Mijn hoogste was een keer 19 kills, daarna was het potje afgelopenHad nog een pavelow, dus als het iets langer had geduurd en ik had een beetje gecampt, was het misschien wel gelukt
![]()
Trust is like a mirror.
You can fix it if it's broken, but you can still see the crack in that motherf*cker's reflection.
Met Pavelow maak je best veel kills, ik gebruik precision-chopper-airdrop.Oorspronkelijk geplaatst door SilverNL
Ja
Ja pave low maakt veel kills maar,
1. Vaak tellen ze niet mee ??? pave low bug
2. Als je harrier goed inzet, heb je sowieso wel minimaal 4 kills, dus chopper gunner.
3. Met chopper maak je meer kills dan pave low
4. dus een nuke![]()
Ik ga maar eerst even 4e of 5e prestige halen (duurt nog wel ff)
En dan ga ik pas voor de nuke en alle andere challenges.
En idd, @ hierboven. Heb nog maar 2 x de 25 killstreak gehaald dus dat gebeurd ook vrij weinig bij mij
ja
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Ppmpbw7Rn2Q[/youtube]
sta nu op 20 nukes, maar het is een goedkope manier van winnen, dus Counter UAV, Pavelow & EMP
Dat is klote van die pave low bug jaOorspronkelijk geplaatst door SilverNL
vandaag ook paar gehad
blijf je maar wachten op die choppergunner
Bericht van Algemene topic :
Tering, in Scrapyard ALLEEN met een Tactical Knife kills gemaakt. Eerst een Harrier Strike, als vervolg een Chopper Gunner. Ik had toen nog 23 kills, ik dacht dat ik Nuke niet had ingesteld dus ging ik gewoon verder rennen en nam toen 2 kills derbij met als resultaat een Nuke. Terwijl ik het niet eens had verwacht. Toen meteen ingesteld uit blijheid maar moest het verdomme niet doen. Was pas bij de helft van de game. Tering, mooie potje was dat zeg.
''The Heartless have great fear of the Keyblade. That's why they'll keep coming after you no matter what. '' - Ansem
had je moeten bewarren danOorspronkelijk geplaatst door Lashroman
ik heb vandaag op mijn verjaardag mn 2e nuke gehaald
was egt best wel geluk
ik had harrier sstrike hij had 3 kills word ie neer geschoten dus ik zie iemand aankomen en rent egt recht op mij af opeens hij loopt mij voorbij ik snel knifen had ik chopper gunner
had 1 kil te weinig ren ik snel he veld over schiet ik er 1 neer heb ik dus een nuke maar nog niet gedaan word k precies erna doodgeschoten dus was egt net geluk
Fabian zegt (18:51):
*wat misschien ben ik wel gewoon bi?:-O
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers