Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Kan iemand mij helpen Aub!

Standaard Kan iemand mij helpen Aub!

Hello daar ,

Ik heb de game Lips No 1# nu is het zo dat je daar een redeemcode bij krijgt voor een songpack...5 songs totaal ..

Lees dit goed voor je een antwoord geeft aub ik zou het opprijs stellen als ik alleen reacties terug zou krijgen die ermee te maken dank je wel ...

je moet naar de website van lips zelf toegaan om die code te kunnen activeren ..Heb ik dus gedaan , kreeg ik een aantal van 3 songpakketen te zien ., ik heb de eerste gepakt vanwege de leuke songs die erin zitten ..
    Werdt je doorverwezen naar de website van xbox zelf om de code daar te redemen zo gezegt zo gedaan ..ik start me xbox op en vold de stappen die weergegeven zijn ...Toen ik dus klaar was met downloaden kreeg ik dus niet de gevraagde en gekozen songpakket maar een stomme intro video over het hoe en wat met de game

weet iemand waar dit aan kan liggen....ik heb alles gedaan zoals het werdt uitgelegt stap voor stap en ik heb niet gekregen wat ik wou ..

pls iemand help me !!

Status
    Seri4lkiLL3r's schermafbeelding
    iTG Pro
    Gamer IDs

Gamertag: Seri4lkiLL3r PSN ID: pvtSeri4lkiLL3r Steam ID: Seri4lkiLL3r

Standaard Re: Kan iemand mij helpen Aub!!

Hmmz hey Jeszy,

Ik heb hetzelfde ook een keer gehad met een ander spel, waarbij ik een redeemcode kreeg. Hierbij kreeg ik toen ook iets geheel anders als beloofd op het kaartje. In principe kun je hier niks aan doen. Dit ivm het verkeerde beleid van M$. De code heb je, zoals je zegt, gebruikt en is daarom niet rechtsgeldig meer (aldus M$)

Wat kun je hier aan doen?

Je kunt een mail sturen met je verhaal;

- Wat voor kaartje *stuur bv een foto ervan mee* (wat kun je 'redeemen' etc. en evt de link naar de betreffende site geven)
    - Wanneer gebruikte je dat kaartje (dag van gebruik en evt rond welk tijdstip)
    - Wat kreeg je ervoor en wat zou je ervoor moeten krijgen

Bij M$ kunnen ze al je ingevoerde codes terugkijken en dus ook zien of je de waarheid wel of niet spreekt. Als je gewoon een netjes verhaal ervan maakt kunnen ze je, in sommige gevallen, een andere code geven om de betreffende download alsnog te geven.

Bij mij heeft dit gewerkt, dus misschien voor jou ook

Heel veel succes ermee, hopelijk kun je er iets mee

Grtz,

Rob

Seri4lkiLL3r aka Rob

Status
    Ricotjuhh88's schermafbeelding
    -=All Time ITG Legend=-
    Gamer IDs

Gamertag: Ricotjuhh88 PSN ID: Ricotjuhh88 XFIRE ID: Ricotjuhh88 Steam ID: Ricotjuhh88 Raptr ID: Ricotjuhh88

Standaard Re: Kan iemand mij helpen Aub!!

Heb je gekeken of het al onder je game library staat?

Bier is het bewijs dat god van ons houd en ons graag gelukkig ziet!

Thread Information

Users Browsing this Thread

Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten