Hello boys & girls .
Ik heb een stomme vraag waar ik mee zit , ik ben namelijk een female only game site begonnen !!
(lees eerst goed voor dat je een reactie geeft aub er zit een rede achter)
De rede dat het een female website only is , omdat het me is opgevallen dat er weinig tot helemaal geen actieve vrouwen zijn op forum site zoals deze en vele meer , mijn opzet van me eigen website is dat ik , de linken van forum website zoals deze erop wil zetten zodat de vrouwen weten waar ze terecht kunnen met vragen of messchien wel een idee over het gamen zelf , Mannen het is niet bedoelt om jullie te dissen of zo , het is alleen maar een idee om meer vrouwen aan de praat te krijgen over de games en het gebeuren rondom het gamen ..so dont be mad oke  :-* De link zal ik niet neer zetten hier want ik weet niet of het toe is gestaan om reclame te maken , en ik kon ook nix daar over terug vinden ,
hoe vinden de mannen van deze website mijn idee om het vrouwen volk meer op forum website te brengen ??
P.s val me Aub niet aan op het feit dan me beheersing van de Nl taal niet 100% is ik heb een vorm van dislectie en ik wil toch proberen te communiceren met mensen ondanks dat !!
merry xmass and a happy game 2010
Jeszy
[color=red][i]Edit Mighty: Titel veranderd.

Favorieten/bladwijzers