Assault 4 live
Maar Recon is ook gaaf,.. Rest van de kits laat ik aan andere over op dit moment. Mis dat ik later daar nog wel mee aan de gang ga![]()
Assault 4 live
Maar Recon is ook gaaf,.. Rest van de kits laat ik aan andere over op dit moment. Mis dat ik later daar nog wel mee aan de gang ga![]()
Ik speel met elke kit wel, afhankelijk van de situatie. Vaak neem ik een bepaalde Kit als ik merk dat het team uit balans is omdat bijv te veel mensen assault of recon hebbn.
Maar toch blijven mijn favo gedeelde 1 Assault en Engineer. Daar gedeelde 2 recon en medic![]()
ik switch nu vaak tussen recon en medic (met shotgun) als mensen niet in de stad komen heeft shotgun weinig zin dus dan doe ik maar ff recon.
ik wissel ook heel erg af tussen de 4,alleen recon gaat nog niet zo goed.
Het meest wissel ik af tussen Engineer en Recon. Recon gebruik ik voor zowel lange afstand als korte door te customizen.
Wil in de toekomst alle kits optimaal gespeeld hebben, maar momenteel ben ik nog druk bezig om de golden stars te halen met Assault:teeth_smile:
Alle wapens en upgrades al voor de Assault gehaald, nu medic,.. Ook geen slechte kit! Heel makkelijk heeeel veel punten verdienen!!
Heb gister de M95 gehaald en speel dan ook het meest met Recon. Ook voor close combat, dan pak ik die VSS is net assault wapen !
Momenteel concentreer ik me om alle kits alles te unlocken, dus ik speel met alle ongeveer evenveel. Al is mijn favoriet Engineer.
laatste tijd veel medic en dan mensen healen en weer in leven brengen :p daar verdien je vet veel punten mee
recon vind ik ook wel relaxt alleen als iedreen dat is pak ik meestal wat anders, anders verlies je zoveel
'Sergeant we zijn omsingelt; Mooi dan kunnen we van alle kanten aanvallen'
PlayMate's Games
http://ps3clan.nl/forums/showthread.php?t=23455
Ik ben meer van de Medic en Recon, Assault speel ik amper en Engineer als er tanks zijn. Alleen zijn de meeste mensen Recon, wat dus weer wat minder is.
Recon. No doubt. Lekker op mn gemak gaan zitten turen of ik nog wat neer kan halen. SV-98 is daarbij ook echt een heerlijk wapen. Helemaal tof is de constante rivaliteit tussen snipers uit de 2 kampen. Dat kunnen soms ook heerlijke gevechten zijn die eigenlijk compleet los staan van the main objective. Ik ben in ieder geval weer verslaafd!
De Recon is echt alleen aan mij besteed... voor de close quaters gebruik ik dan wel een handgun. Dat lukt me nog beter dan een huge ass M16 te knallen
Medic! Mensen reviven, healt-packs en een lekkere lompe LMG, wat wil je nog meer.
Ook Recon speel ik best vaak, vooral de M95 is goed.
Engineer speel ik alleen als er weer zo'n vervelende tank rondrijd.
Assault speel ik echt nooit, ik haat het om na elke kill te reloaden![]()
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers